Still alive! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu Still alive! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu

Still alive!

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

14 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Hooooi allemaal!

Daar ben ik weer, het is alweer eventjes geleden dat ik een berichtje achter gelaten heb.
Ik zit zoals gewoonlijk in de kantine, waar het erg warm is..

Londen komt eraan, heb een weekje Nederland geboekt en net met Mel een plan bekokstooft om samen een paar daagjes naar Londen te gaan in Oktober, om Eva (een vriendin van haar) op te zoeken! :)

2 weken geleden naar Jersey geweest, wat erg leuk en geslaagd was! Lunch was gezellig, leuk om de andere Nederlanders die op Jersey zitten weer eventjes te zien en natuurlijk Men. Kluyver. Helaas moesten we zo'n anderhalf uur op ons eten wachten, we waren bijna zover om op te staan en weg te lopen. Maar goed, wij Nederlanders, die wachten nog wel even, haha!
Na de lunch zijn Suus, Irene, Lins en ik met de bus naar de dierentuin geweest, dat was super tof! De meeste dieren zaten binnen in de hokken of we konden ze gewoon niet vinden, haha!
's Avonds hebben we bij een Italiaans restaurantje gegeten, wat erg lekker was. Hoe lang het bij de lunch duurde voordat we ons eten kregen, zo snel was het er in dat restaurantje, echt, binnen 10 minuten stond het op tafel! ;)
Terug in het hotel hebben Lins, Irene en ik samen 2 flessen Smirnoff leeg gedronken, Suus die was niet zo lekker dus die ging al slapen.
Nadat de flessen leeg waren ging Irene ook naar bed ik Lins en ik zijn nog een avond wandelingetje gaan maken, om half 1 's nachts in het onbekende Jersey, haha! En een lol dat we hadden! :D
Ik zal snel de foto's erop proberen te zetten! ;)
Dinsdagochtend na het ontbijt zijn we de stad in gegaan en hebben we lekker geshopt! 's Middags hebben we nog een treintourtje gedaan langs de kust en 's avonds hebben we bij de McDonalds gegeten, mmm! :)
Alleen beetje jammer dat ze (weer) geen ijs of milkshakes hadden, de machine was kapot ofzo :S

Nou, en toen de terugreis.. Dat is me wel een verhaal apart. Het waaide al best wel toen we naar de haven liepen, en ik zei al: 'Elke keer als ik van Jersey terug ga, is het rotweer'. Maar dit keer was het ECHT rot weer! De boot ging van links naar recht, en op en neer, niet normaal joh! Ik ben nog nooit zeeziek geweest, maar ja, ze zeggen voor alles is een 1e keer, dus dit keer was ik de klos. En dat heb ik geweten, bah!! Nooit weer dat ik met de boot naar Jersey ga, de volgende keer neem ik mooi het vliegtuig!
Ik ben nog nooit zo blij geweest om weer terug te zijn op Guernsey, haha!

Afgelopen weekend was ik 3 dagen vrij, vrijdag en zaterdag heb ik een fiets gehuurd en ben in 2 dagen bijna het hele eiland rondgefietst, dat was echt super tof! Beide dagen ge-eindigd op 't strand en teruggefietst naar huis. Heb weer een lekker kleurtje op m'n gezicht! :)

Londen komt ook steeds dichterbij! Aankomende zondag vlieg ik om 7 uur naar Gatwick! Dacht ik in hetzelfde vliegtuig te zitten als Leonie, die ook om 7 uur naar Gatwick vliegt, nee hoor, zij vliegt met Aurigny en ik met FlyBe, hoe flauw, haha!
Ach, we meeten elkaar wel bij de bagage, haha!!

Verder is er niet zo veel gebeurd de afgelopen tijd. Ben heerlijk verslaafd aan The OC, wat een top serie! :) Heb de hele serie van Nikki (collega) te leen, en als ik eraan begin, zijn het meestal 2 of 3 afleveringen achter elkaar, haha!

That's all folks!
Tot gauw!

Liefs, xx Meike!!

  • 14 September 2009 - 19:45

    Fredy:

    Hee hoi,
    Wat lees ik, je gaat misschien in oktober weer naar Londen, dan met Mell?
    Je kan haar ook zien in nl als in je november naar Apeldoorn komt.
    Weer een leuk verhaal, Meik!
    Lieve groetjes van paps en mams xxx

  • 22 September 2009 - 11:51

    Oma De Vries:

    Hallo Meike leuk verhaal
    heb je weer gemaakt wat
    je ook altijd weer doet
    hartstikke leuk hoor maar
    je moet niet zoveel drinken dat is niet zo
    goed. theeft even geduurd
    voor ik je verhaal gelezen had omdat ik niet
    bij de computer kon zitten ik had echias gaat
    nu weer wat beter.
    Groetjes van Opa en Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meike

Hoi allemaal! Welkom bij mijn waarbenjij.nu :) Vanaf 15 april zit ik voor 5 maanden op Guernsey en hier kun je mijn verhalen en belevenissen die ik meemaak lezen! ;) Tot gauw! xx Meike

Actief sinds 02 Maart 2008
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 24207

Voorgaande reizen:

21 April 2009 - 23 April 2010

Back to Guernsey!

15 April 2008 - 29 September 2008

Stage Guernsey

Landen bezocht: