Aloha! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu Aloha! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu

Aloha!

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

25 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

En dat was nummer 3 die naar huis is.. Roza ging eind juli al, Stephanie 2 weekjes geleden en vanmiddag heb ik Sol uitgezwaaid..
Die zit nu gezellig met d'r mams in St. Malo en morgen gaan ze richting Nederland.
Was wel even moeilijk, ze had een super lieve kaart geschreven en wat was ik blij dat ik die pas las boven aan de heuvel toen ik haar boot weg zag varen. Toen liepen er wel even wat traantjes over m'n wangen. Sol, je bent een schat! Mwah x!

Morgen ga ik weer aan het werk na 4 dagen vrij te zijn geweest. Vrijdag ben ik met Irene en Bert even de stad in geweest, wat gegeten met Solita erbij bij Dix Neuf. Daarna zijn we naar de Safeway geweest om Ben&Jerry's ijs te halen en hebben we bij mij 'The Notebook' gekeken. Later kwamen Suus en Irene nog en hebben we op de Wii gespeeld! :)
Suus is blijven slapen, want zaterdag gingen we Coasteering doen! Da's over rotsen klimmen, in de zee zwemmen en van rotsen springen! Dat was echt super gaaf! Sol die was 1 van de begeleiders, want die liep daar d'r stage, was erg gezellig!
Na 2 uur actief te zijn geweest hebben Suus en ik de bus terug gepakt en ben ik naar huis gegaan. Omgekleed en klaargemaakt en 's avonds ben ik met collega's naar Herm geweest, daar hebben we de BBQ gedaan, wijntjes gedronken, shortjes gehad en om kwart voor 11 ging de boot weer terug. Daarna de stad ingeweest wat echt super gezellig was! Had veel drank op, maar voelde me gelukkig niet zo dronken, haha!
Om 2 uur lag ik lekker in m'n bedje en zondag heb ik m'n kamer helemaal schoongemaakt, zelfs m'n badkamer glimt weer, haha!
's Avonds ben ik met 4 collega's naar de bios geweest, naar 'The Time Travellers Wife'. In het begin een beetje ingewikkeld, maar zeker een mooie film! :)

Gister ben ik eerst met Suus wezen lunchen, foto's van Coasteering opgehaald en 's middags ben ik met Lindsey naar Lihou geweest. Dat is een klein eilandje met 1 huis waar niemand woont, waar soms privé feestjes worden gegeven waar je alleen kunt komen via een weg als het laagwater is. Een avontuur op zich om er te komen, haha! Lindsey d'r Uggs waren aardig nat van de plassen water die er soms nog lagen, hihi!
Hebben daar even wat gegeten en gedronken. Je hoeft er niet voor te betalen, ze vragen om een 'donatie', opzich wel een goed idee! ;)
We hebben even het rondje gelopen over het eiland en zijn toen weer teruggelopen naar Guernsey.
Bij de Safeway pizza gehaald, bij mij pizza gegeten en op de Wii gespeeld, was erg gezellig!
Lins ging rond half 11 naar huis en ik heb nog een aflevering van The OC gekeken, ben helemaal verslaafd, zo super leuk!!

Vanmorgen werd ik om half 10 al wakker, 't zonnetje scheen en ik besloot om maar naar het strand te gaan, haha! Om half 12 lag ik lekker op het strand, alleen beetje jammer dat het zo waaide, ik zat helemaal onder het zand toen ik weer wegging, maar het was wel lekker warm ;)
Thuis even snel gedoucht, naar de stad gegaan met de bus en met Sol bij de taxi-rank gewacht op haar bagage en Bert. Nadat ze was ingecheckt moesten we weer helemaal teruglopen, want omdat ze een fiets had, moest ze wachten waar de auto's ook moeten wachten voordat ze de boot op mogen. Afscheid genomen en d'r nog even uitgezwaaid met Bert.
Daarna ben ik naar Suus gelopen, even omgekleed en toen zijn we wezen tennissen bij Beau Sejour, is soort van sportschool hier. Was erg leuk, alleen was ik best een beetje moe dus niet super actief, haha!

Nou, dat was me wel weer een verhaal, hihi!
Ben ondertussen ook m'n foto's aan het updaten op m'n site, gaat echt super snel, dus hebben jullie straks weer wat te kijken! :)

Voor deze week heb ik nog niet echt plannen gemaakt. Donderdagmiddag gaan Lindsey, Irene en ik naar de 'North Show', is in een park hier in de buurt met allemaal attracties enzo, we zijn wel benieuwd, haha!
Vrijdag gaan Irene, Simone en ik uiteten bij 'The Farmhouse', we horen daar goeie en slechte verhalen over, dus nu willen we zelf ook wel eens oordelen hoe het eten daar is ;)
Het weekend lekker rustig, heb een laat op zaterdag en zondag een vroeg, en dan maandag naar Jersey!

Nou, ik ga nog even verder surfen enzo!
Tot gauw maar weer!

Liefs, xx Meike

  • 25 Augustus 2009 - 20:37

    Fredy:

    Hoi Meike,
    Wat een verhaal, ik had je smsje gelezen en ook beantwoord. Leuke belevenissen maak je elke keer mee, geniet en werk se.
    Lieve groetjes van mams xx en natuurlijk van paps

  • 26 Augustus 2009 - 09:21

    Oma De Vries:

    hoy Meike wat een verhaal
    wat maak jij veel mee en
    sterkte met het weggaan van sol, maar komen er
    nog weer nieuwe voor terug moet je weer opnieuw vrienden maken
    maar dat is je wel toe-
    vertrouwd groetjes van
    Opa en Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meike

Hoi allemaal! Welkom bij mijn waarbenjij.nu :) Vanaf 15 april zit ik voor 5 maanden op Guernsey en hier kun je mijn verhalen en belevenissen die ik meemaak lezen! ;) Tot gauw! xx Meike

Actief sinds 02 Maart 2008
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 24207

Voorgaande reizen:

21 April 2009 - 23 April 2010

Back to Guernsey!

15 April 2008 - 29 September 2008

Stage Guernsey

Landen bezocht: