Ik leef nog hoor! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu Ik leef nog hoor! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu

Ik leef nog hoor!

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

16 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Hooooi!

Zo zeg, dat is me even een tijd geleden!
Er is alweer veel gebeurd, we hebben ons receptie uitje naar Herm gehad; verkering is uit; Pap, Mam en Loes zijn gezellig langs geweest; 2x naar de bios geweest, wezen lunchen en uit eten met m’n lieve vriendinnetjes hier en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Het gaat hier dus nog steeds toppie! Heb een aantal leuke dingen in het vooruitzicht:
Maandag over 2 weken gaan we lunchen op Jersey, met Men. Kluyver en de andere Nederlanders die op Jersey zitten. We vinden het zonde om alleen voor ’t lunchen naar Jersey te gaan (lees: de boot is 36 pond en lunch ongeveer 20 pond), dus hebben Lindsey, Suus, Irene en ik besloten om er een nachtje aan vast te plakken zodat we ook nog wat het Jersey kunnen zien ;)
Dus maandag de 31e gaan we om 9 uur met de boot naar Jersey, blijven we overnachten in het ‘Mornington Hotel’ en gaan de dinsdag om half 9 ’s avonds weer terug naar Guernsey! :D

En dan Londen! Sol gaat helaas rond 25 augustus al naar huis, we zouden eigenlijk een paar nachtjes St. Malo gaan doen met d’r moeder, maar omdat ze nu al naar huis gaat, hebben we besloten om gezellig met z’n 2tjes naar Londen te gaan! Dat wordt zo rond 9 september. Bert vliegt 12 september naar huis, en omdat ie via Londen vliegt, blijft ie waarschijnlijk gezellig een nachtje bij ons slapen ofzo! :) Dat is in ieder geval het plan ;)

Verder is hier niet echt veel bijzonders gebeurd de afgelopen tijd. De tijd gaat echt onwijs snel, het is al half augustus, ik zit hier nu alweer bijna 4 maanden. Voor ik het weet gaan m’n lieve vriendinnetjes alweer naar huis rond eind september, begin oktober. Maar voor die tijd gaan we nog veel gezellige en leuke dingen met elkaar doen! Suus wil nog naar de sauna in het OGH Hotel, we willen nog coasteering gaan doen en zo zijn er nog wel wat dingen die we willen doen voordat ze weggaan, hoop dat alles nog gaat lukken! :)

Nou, ik ga nu even m’n foto site updaten, ook alweer een tijd geleden, haha!

Dikke knuffel!
Liefs, x Meike

• 16 Augustus 2009 - 17:00

Marijn:

Hee meik,
    leuk om te weten dat alles goed gaat joh!! Jammer dat je verkering uit is!! :(.. sterkte ermee!!
    ik ga misschien trouwens weer bij alterno volleyballen voor een half jaartje! heel leuk!
    Veel plezier daar!
    kus

• 17 Augustus 2009 - 18:45

Oma De VRIES:

hALLO MEIKE LEUK WEER WAT
    VANJE TE HOREN GEWELDIG
    WAT JE ALLEMAAL DOET MET
    JE VRIENDINNEN HEEL FIJN
    VOOR JE, WENSEN JE NOG EEN FIJNE TIJD EN VEEL PLEZIER GENIET MAAR LEKKER. DE GROETEN VAN
    ONS OPA EN OMA.