Ben ik weer! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu Ben ik weer! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu

Ben ik weer!

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

12 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Hoi hoi!!

Zo, dat is alweer een tijdje geleden!
Het is al half juli, jeetje wat gaat de tijd toch snel. Over 2 weekjes komen pap, mam en Anneloes al deze kant op! :) Erg veel zin in!

Eind juni ben ik 6 daagjes naar huis geweest. M’n zusje is geslaagd voor d’r VWO, is 18 geworden en ik ben ook geslaagd voor m’n MBO Toerisme. Anneloes wist van niks, we hebben het al die tijd voor haar ‘geheim’ gehouden, als verrassing! ;) Super, haar gezicht toen ze de tuin in kwam lopen en ik opeens daar zat, haha!
Heb een paar heel gezellige dagen gehad! Super om iedereen weer even gezien te hebben, especially m’n lieve buurjongetjes! :D

Tja, wat is er verder allemaal gebeurt hier. Te veel om op te noemen, hihi! De afgelopen paar weken is het echt heel lekker weer geweest, afgelopen week had ik alleen maar late shifts, dus kon helaas niet echt genieten van het lekkere weer. Maar hopelijk deze week wel, heb alleen maar vroege shifts, hihi!

Gisteravond weer lekker uit geweest met de Dutchies, was erg gezellig!
Op ’t werk gaat het ook nog steeds goed! Afgelopen weken is het wisselend druk en rustig geweest, beide wel oké :) Aankomende week is het ook niet echt druk, afgezien van vrijdag (90 aankomsten) en zondag (80 vertrekken).

Vandaag ben ik lekker vrij, heerlijk uitgeslapen vanochtend, aangezien ik gister aardig wat alcohol op had en rond half 2 thuis was, hihi! :)
Woensdagavond gaan we met de receptie naar Herm, soort van BBQ, zoals we vorig jaar ook hebben gedaan. Duimen voor lekker weer! ;)
Vrijdag waarschijnlijk met Solita naar de bios, we willen beide graag naar ‘My Sisters Keeper’ :)
Verder heb ik nog niet echt plannen, ligt helemaal aan het weer, haha!

Nou, dat was het wel weer even voor nu.
Tot het volgende berichtje!
Liefs, x Meike

  • 29 Juli 2009 - 10:31

    Gulsun:

    Heeeey Meike

    Ik hoop dat je me nog kan herinneren als ik zeg van Tui:))))'

    alles goed met je?

    zo te lezen heb je het wel naar je zin.
    veel succes...

    groetjes.

    Gulsun

  • 30 Juli 2009 - 09:43

    Cecile:

    Bosvoer!!!
    O ja je was natuurlijk geslaagd...oeps! Nog gefeliciteerd meid! hier gaat prima ben al weer op de helft van mijn zwangerschap...9 kg afgevallen ipv 6 kg aangekomen maar goed. Eet 10 boterhammen op een dag!! Verder gaat het hier super....Hoe is het met jou. Ik lees je blogs nog steeds hoor en ben blij dat je het nog steeds naar je zin hebt!

    hele dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meike

Hoi allemaal! Welkom bij mijn waarbenjij.nu :) Vanaf 15 april zit ik voor 5 maanden op Guernsey en hier kun je mijn verhalen en belevenissen die ik meemaak lezen! ;) Tot gauw! xx Meike

Actief sinds 02 Maart 2008
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 24233

Voorgaande reizen:

21 April 2009 - 23 April 2010

Back to Guernsey!

15 April 2008 - 29 September 2008

Stage Guernsey

Landen bezocht: