En toen waren ze allemaal weg ... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu En toen waren ze allemaal weg ... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu

En toen waren ze allemaal weg ...

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

10 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

Hoi hoi!

Daar ben ik weer eventjes met een nieuwe blog!
Vanochtend was ik al om 9 uur op 't vliegveld met Suus, want die zit nu ergens tussen Southampton en Amsterdam, op weg naar huis!
En nu zijn ze dus allemaal weer weg van Guernsey. De tijd is echt ontzettend snel gegaan, en nog steeds, want woensdag over 6 weekjes ben ik alweer voor een weekje @ Home! :D

Woensdag ben ik nog met Suus naar het OGH Hotel geweest, daar hebben we een goed uur ons uitgesloofd in de Gym en daarna daar naar de Sauna geweest, mm :) Wezen eten bij Villa Italia en daarna is ze nog met me meegelopen naar huis, in de vieze miezer-regen om wat dvd'tjes op te halen ;)

Verder is hier niet veel gebeurd. Vorige week zondag met Simone en Iris uiteten geweest bij 'Brown's', best leuk restaurant :) Het is hier 'Tennerfest', bijna alle restaurants doen eraan mee hier op Guernsey (Jersey heeft het ook), het betekend dat er een speciaal menu is, van elk restaurant verschillend, 3 gangen menu voor zo'n £10,-, oplopend tot £17,50. Goeie deal dus!
En daarom gaan we maandag met een paar collega's uiteten, bij 'La Piazza', nog nooit geweest, ben wel benieuwd!

Ben gister wezen bowlen met Simon, Jan en Simone, was weer tijdje geleden dat we zijn geweest, was erg gezellig!

Ben de komende 2 dagen (en vandaag) vrij en dinsdag en woensdag werk in voor Trelade in hun receptie.
Heb verder nog geen plannen, lekker relaxen en lekker filmpjes en dvd'tjes kijken, mmm :)

Nou, dat was het maar weer even.
Oja, voor degenen die het nog niet wisten, ik heb besloten rond eind april naar huis te komen, for good! Nog even met mams overleggen wanneer precies, want ze heeft vanaf het begin gezegd, wanneer ik naar huis ga, komt ze me ophalen in St. Malo, hihi! Daar hou ik d'r dus mooi aan! ;) Maar het is nog niet zo ver, dus we hebben nog plenty of time to discuss it! :)

Adios amigo's!
MwaH!

Dikke hug, xx Meike

  • 10 Oktober 2009 - 22:31

    Jeanet:

    Jaa!! Het duurt nog ff, maar dan kom je wel weer thuis! Gaan we dan gezellig bijkletsen enzoooo :D Mss al wel eerder, maar dat spreken we dan nog wel af! ;)
    Veel plezier meisje!!
    XXxx liefs

  • 11 Oktober 2009 - 12:11

    Joehoe!:

    Eindelijk, we gaan zeker weer een aftelkalender met mama maken, we zijn zoooo blij dat je weer thuis komt!

    Dikke kus van je kleinste vriendjes Pepijn en Marijn

  • 11 Oktober 2009 - 12:18

    Ralph:

    Ha Meik,

    leuk weer eens wat van je te lezen. Blij dat alles goeg gaat..;)

    Ik kom net mijn bed uit, gisteravond goed uit eten geweest bij Manzo (nieuwe tent in het oude Plaza di Christo gebouw) en daarna even de Babbel ingeweest. En inderdaad, the Dungeons bestaat in meerdere steden! Hoe was die in London?

    Is MwaH een typische 'Guernsey' uitdrukking? Wat bedoel je ermee?

    Het ga je goed!
    x Ralph

  • 11 Oktober 2009 - 12:51

    Oma De Vries:

    Hallo Meike leuk weer wat van je te vernemen
    fijn dat alles goed is
    ook mooi dat je over enkele weken weer naar
    huis komt voor een tijdje
    jammer dat je vriendinnen
    weg zijn maar collegas
    heb je dus nog wel en ga
    je geregeld uit mooi hoor
    geniet maar lekker.
    Groetjes van Opa en Oma.

  • 12 Oktober 2009 - 22:28

    Steven:

    OMG!!! OMG!! OMG!!!
    Moet ik nog zooooo lang wachten tot ik je weer zie?? Echt goed dat alles nog steeds goed met je gaat, morgen wel weer aan het werk, maar dat gaat je ook goed af!
    Ik zal proberen wat vaker van me te laten horen. Mis je nog steeds hoor!
    Liefs, Steven

  • 15 November 2009 - 22:08

    Jeanet:

    Heyy meid!!
    Waar blijft een nieuwe update?! Ben benieuwd hoor!!
    En... Weet je waar ik net aan dacht?? Dat jij bijna jarig bent! :D Maar dat wist jij uiteraard vast al wel :P
    Meid, ik spreek je snel weer!!

    Liefs xxx

  • 17 November 2009 - 20:23

    Jeanet:

    Happy birthday to joeee
    In een wei staat een koeee
    En die koe zegt I love joeee
    Happy birthday to joeee!!

    And I love joee toeee :D
    Happy birthday meid!
    kuss

  • 15 Januari 2010 - 18:54

    Suus:

    Hee meid,
    Wat een zielige titel ;)
    maar ik ben wel als laatste gebleven en je gezeldschap gehouden :D(a)
    Liefss Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meike

Hoi allemaal! Welkom bij mijn waarbenjij.nu :) Vanaf 15 april zit ik voor 5 maanden op Guernsey en hier kun je mijn verhalen en belevenissen die ik meemaak lezen! ;) Tot gauw! xx Meike

Actief sinds 02 Maart 2008
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 24207

Voorgaande reizen:

21 April 2009 - 23 April 2010

Back to Guernsey!

15 April 2008 - 29 September 2008

Stage Guernsey

Landen bezocht: