Ik ben er nog hoor!! ;-) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu Ik ben er nog hoor!! ;-) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu

Ik ben er nog hoor!! ;-)

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

03 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

Hoi hoi allemaal!

Dat is weer eventjes geleden dat ik iets op m'n blog heb geschreven. Jullie zullen wel hebben gedacht, die laat ook niks meer van zich horen!

Nou, hier dan toch maar weer even een update!
De tijd hier gaat zo snel, januari is voorbij gevlogen, ongelooflijk!
Wat heb ik in de afgelopen maanden allemaal gedaan..?!
Ik ben natuurlijk jarig geweest in November, in dat weekend ben ik met aantal collega's naar de pub hier geweest om het te vieren en op m'n verjaardag zelf ben ik uiteten geweest met Gemma & Fern, collega's van me die inmiddels goeie vriendinnen van me zijn geworden :)

De week erna ben ik een weekje thuis geweest, de week was goed volgepland, maar super gezellig! Leuk om iedereen weer even gezien te hebben!! :D

Toen werd het kerst, beide dagen was ik vrij en heb 2 dagen filmpjes gekeken, heerlijk niks gedaan, super relaxed!! :)
Oud & Nieuw was erg gezellig. Feestje bij een ander staff house van het hotel en om 11 uur Engelse tijd even naar huis gebeld om iedereen een gelukkig nieuwjaar te wensen!
Helaas moest ik op Nieuwjaarsdag alweer om 9 uur werken, dus het werd geen 'latertje' voor mij, haha!

2 Januari hadden we staff party van het hotel, iedereen in gala, het was een heel geslaagd en gezellig feestje! ;)

De 2e week van Januari ben ik met Fern, Gemma en Haylie uiteten geweest, om ons 'verlate' Kerst en Oud&Nieuw te vieren. Daarna hebben we nog een drankje in de stad gedaan, we dachten dat het daarbij zou blijven, maar het was natuurlijk zaterdagavond, waren allemaal vrij de volgende dag, dus zijn we heerlijk uitgeweest!! Super gezellige avond/nacht, die we snel over gaan doen! :D

Verder is er niet zo heel veel gebeurd de afgelopen maanden. We hebben 1 avond echte sneeuw gehad, maar dat was de volgende dag ook weer weg, beetje jammer! Hier zijn ze sneeuw niet gewend, dus bijna alle vluchten waren die dag gecancelled, zowel inkomend als uitgaand, haha!
Op het werk is het afwisselend druk en rustig. Het wordt langzaamaan weer wat drukker, gelukkig maar! :)

Volgende week komt Meneer Kluyver een paar daagjes langs, om de stages voor de zomerstagiaires te regelen hier op het eiland.
Over 4 weekjes komen pap en mam een weekjes langs, onwijs veel zin in! :D Hoop dat het een beetje goed weer is, kunnen we nog een beetje op pad :) Allemaal duimen please, hihi :)

En dan over 3 maandjes kom ik weer naar Nederland! Heb er wel weer zin in hoor! Ik ga het hier wel missen, heb natuurlijk veel meegemaakt hier, ben er toch een heel jaar geweest. Heb een super tijd gehad (nog steeds trouwens ;)) maar na een jaar hier op Guernsey te zijn geweest vind ik het wel weer tijd om naar huis te gaan. Wie weet ga ik nog weer een keer terug om te werken, ik weet het allemaal nog niet, ik ga straks eerst lekker van mij welverdiende zomer genieten!! :D

Eind mei ga ik trouwens nog wel een paar daagjes terugterug, Haylie wordt 21 (wat ze hier in Engeland groots vieren) en ze vond het erg jammer dat ik er niet zou zijn met haar verjaardag. En Meike zou Meike niet zijn om een paar daagjes terug te gaan, haha! :)

Nou, dat was het wel weer even ;) Heb een ontzettend saaie shift op het werk, dus ik ga me nog maar even verder vervelen, haha!

Tot heel gauw allemaal!
Veel liefs, xx Meike

PS> Thanks maar weer voor het lezen :)

  • 03 Februari 2010 - 21:01

    Fredy:

    Hoi Meike,
    Leuk om zo even wat van je lezen, we waren net aan t smssen.
    Kadootje verzinnen voor je vaders verjaardag.
    Tot over een paar weken.
    Liefs mams

  • 03 Februari 2010 - 21:03

    Marian:

    Hoi Meike, leuk om weer wat te horen. Ik heb je blogs met aandacht gevolgd en naast een tikje jaloezie heb ik toch vooral heel veel bewondering voor je. Uit je verhalen maak ik op dat je echt geniet van het eiland Guernsey, maar vooral ook dat je iemand bent die altijd een positieve draai kan geven aan de omstandigheden. Helemaal top! Ik hoop dat je nog heel erg geniet van de laatste maanden op het eiland en dat Guernsey altijd een warm plekje in je hart zal hebben.
    ^_^
    Groetjes,

    Marian (kanaaleilanden.startpagina.nl)

  • 03 Februari 2010 - 21:29

    Henriette:

    Hej Meike!
    Time flies if you're having fun!
    Geniet er maar van, voor je het weet ben je back in NL!
    Goed om te lezen dat je een supertijd hebt gehad!! Maar dat kan ook niet anders, in t buitenland werken/wonen is fantastisch!
    Ik hoop maart/april weer te vertrekken dus ga je niet weer zien deze zomer!

    We contacte..

    xx

  • 04 Februari 2010 - 08:16

    Leonie:

    hey lieverd!
    Leuk allemaal.
    Tijd gaat inderdaad allemaal wel snel. Nog 62 daagjes en ik ben zelf ook weg naar France. Alles is geregeld. Nu nog alles halen qua tentamens op school! ;), Ik wil ook nog graag een xtje terug komen. Heel veel succes met werken. En ik ga je snel schrijven. Kus

  • 04 Maart 2010 - 09:22

    Marian:

    Zeg Meike, welke bar is het gezelligst savonds voor 30+ ers?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meike

Hoi allemaal! Welkom bij mijn waarbenjij.nu :) Vanaf 15 april zit ik voor 5 maanden op Guernsey en hier kun je mijn verhalen en belevenissen die ik meemaak lezen! ;) Tot gauw! xx Meike

Actief sinds 02 Maart 2008
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 24207

Voorgaande reizen:

21 April 2009 - 23 April 2010

Back to Guernsey!

15 April 2008 - 29 September 2008

Stage Guernsey

Landen bezocht: