Kleine update! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu Kleine update! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu

Kleine update!

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

14 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

Hello there everyone who reads this!

Nee, ik ga het niet in het Engels doen, hihi!
Het is alweer 14 juni, oh oh oh wat gaat de tijd toch snel!
M'n lieve buurjongetje is alweer 7 geworden afgelopen donderdag, m'n zusje hoort over 4 nachtjes of ze geslaagd is of niet, Men. Kluyver is weer op het eiland aangekomen en morgen komt Jess voor 5 daagjes hierheen!! :D

Afgelopen vrijdag zijn we met de Dutch Students en Men. Kluyver naar Herm geweest, daar hadden we 's avonds 'Captain's Table', dan bestel je een voorgerecht en het hoofdgerecht is een soort van lopend buffet. Het was erg lekker en gezellig! Om kwart voor 11 ging de boot terug, we dachten dat Men. Kluyver meteen terugging naar het hotel en dat we met 'm mee konden rijden, maar hij ging nog mee met de rest wat drinken in de stad, dus hadden Irene en ik geen ligt terug, bullocks! ;) We hadden geen zin om terug te lopen, dus hebben we maar een taxi genomen, want de volgende ochtend hadden we weer een vroege dienst.

Morgen is Suus jarig en gaan we 's avonds waarschijnlijk uiteten met z'n 3en (Irene, Suus en ik). Suus wil ook wel BBQ'en op het strand, dus gaan we even kijken wat het weer doet morgen, haha!
Morgen komt Jessica over voor een paar dagen, wanneer we elkaar gaan zien is nog even de vraag, maar dat komt wel goed! :)
Donderdagmiddag gaan we nog lunchen met Men. Kluyver en de Dutch Students en vrijdag gaat ie alweer naar huis!

Het weer hier wordt steeds ietsje beter. Woensdag voorspellen ze echt 22 graden, wat jammer weer dat ik moet werken tot 11 uur 's avonds!

Nou, dat was even een korte update. Ga nu lekker wat eten thuis en filmpje kijken ofzo :)

Liefs! xx Meike

  • 15 Juni 2009 - 20:48

    Anneloes:

    Hee zus!

    I am shitting my pants, and it keeps getting worse and worse :(
    Ik ga woensdagavond met Car wijn drinken en tot laat opblijven, zodat ik donderdag pas heel laat m'n bed uit ben en ik niet de hele dag in spanning hoef te zitten ;)

    Ik laat het je weten bien sur!

    Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meike

Hoi allemaal! Welkom bij mijn waarbenjij.nu :) Vanaf 15 april zit ik voor 5 maanden op Guernsey en hier kun je mijn verhalen en belevenissen die ik meemaak lezen! ;) Tot gauw! xx Meike

Actief sinds 02 Maart 2008
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 24227

Voorgaande reizen:

21 April 2009 - 23 April 2010

Back to Guernsey!

15 April 2008 - 29 September 2008

Stage Guernsey

Landen bezocht: