En toen was het alweer juni!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu En toen was het alweer juni!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu

En toen was het alweer juni!!

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

05 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

Nou, dat was me wel weer het weekje, haha!

Om te beginnen met gister. Irene en ik zijn rond half 10 naar de stad gelopen, bikini voor d’r gekeken, maar werd uiteindelijk toch niks. Om half 11 zijn we met de boot naar Herm gegaan. Het was nog niet echt lekker weer, maar we bleven positief, ik in m’n topje, broek opgekruld tot m’n knieën en een dun vestje en slippers, haha!
Aline en Bert (die stage lopen op Herm), waren op Guernsey blijven slapen en zaten op dezelfde boot naar Herm, dat was wel gezellig! Aangekomen op Herm zijn we eerst even naar hun kamers gegaan en daarna is Bert met ons meegelopen ‘het rondje om Herm’ ;)
Het was nog steeds niet echt mooi weer, maar we zijn bij ‘Belvoir Beach’ gaan liggen, muziekje aan en chillen maar! Na een half uurtje kwam de zon door de wolken en toen was er opeens geen wolkje aan de lucht! Bikini aangedaan en zelfs de zee nog even ingeweest, KOUD!!! Maar wel even lekker.
Bert moest ’s middags werken en Irene en ik hebben een dutje gedaan ;) Ondertussen was het weer beetje bewolkt geworden, dus hebben we even getennist en rond 3 uur kwam Vera Lynn. Gezellig even bijgekletst en na een uurtje zijn we verder gelopen. Toen kwam het zonnetje er weer door, heerlijk!
Om half 6 namen Irene en ik de boot weer terug en hebben bij Dix Neuf een hapje gegeten. Lekker een glaasje rosé en witte wijn erbij, mmmm!
Om 8 uur namen we de bus terug, even gedoucht en gezellig met z’n 2en weer aan de witte wijn en rosé! Uiteindelijk gingen we om half 10 buiten tennissen, tot we op een gegeven moment het balletje niet meer zagen omdat het te donker was. Tomek vroeg of we een drankje bij hem kwamen doen (daar waren ook al andere collega’s van ons) en dat hebben we gedaan. De fles witte wijn en rosé zijn nu leeg en hebben een super gezellige avond gehad, haha! Je kunt wel raden hoe we eraan toe waren ;) Heb Irene naar d’r kamer gebracht, Lotte nog veilig naar boven gebracht, die was helemaal van de kaart, my god! Toen lekker zelf naar bed gegaan en heerlijk m’n roes uitgeslapen vanochtend!

Vorige week vrijdag ben ik met Simone (collega van receptie) na ’t werk wat wezen drinken bij de ‘Boathouse’ en nog even naar de vuurtoren gelopen. ’s Avonds met Sol, Suus, Remi en Simon gegeten bij ‘Dix Neuf’ en later kwam Leonie ook nog even langs. We zouden uitgaan die avond, hadden we afgesproken met de jongens, Irene en Lindsey, maar Suus en ik gingen eerst naar haar kamer om een filmpje te kijken, klaarmaken en dan was het plan om weer terug te gaan naar de stad. Maar het filmpje kijken maakte ons zo moe, dat we besloten om niet terug te gaan, haha! Irene kwam na d’r werk ook gezellig en hebben een aflevering van The OC gekeken en roomservice besteld, wat hadden we honger zeg!
Om half 2 liepen Irene en ik terug en tijdens het gekke foto’s maken liet ik m’n camera vallen. De lens wilde niet meer dicht, SHIT!!
Dus ben ik zaterdag met Irene en Suus maar een nieuwe wezen kopen. Reparatie kostte rond de 120 pond en ik heb een nieuwe gekocht voor een goedkopere prijs, dus de keus was snel gemaakt!
’s Middags hadden Irene en ik de ‘Island Tour’, die ik vorig jaar ook al heb gehad, maar het was op zich wel weer leuk.
’s Avonds zouden we met een paar ‘Dutchies’ bij ‘White d’Or’ gaan eten, maar die was al volgeboekt die avond, dus zijn we (Irene, Simon, Sol, Roza, Suus & ik) bij ‘Riva’ wezen eten. Lous kwam ook nog langs en uiteindelijk eindigden we met gratis cocktails! Dat krijg je als je goed contact maakt met z’n allen met de ober die ons serveerde, haha!

Die zondag erna ben ik na ’t werk met Simone en Suus naar ‘Pembroke Bay’ gegaan. Het was echt super lekker weer en ben met Suus het water in geweest, weer KOUD!! Met Suus heb ‘s avonds ik een pizza gehaald bij ‘Valentino’s’ en hebben bij mij filmpje gekeken. Om 11 uur ging ze naar huis en hebben nog even bij Irene op het raam geklopt. Ik ben door het raam naar binnen geklommen en bij Irene op de kamer gekletst, voor we het wisten was het kwart over 1! ;)

Afgelopen dinsdag zouden Kris en ik ’s middags na m’n werk naar het strand, het was nog steeds mooi weer! Maar hij voelde zich niet lekker, dus ben ik alleen gegaan. Ben naar ‘Grandes Rocques’ gegaan en heerlijk relaxed op het strand gelegen tot half 7.

Woensdagmiddag weer naar ‘Grandes Rocques’ geweest, dit keer met Sol en Irene. Met Sol de zee in geweest en watergevecht gehouden, heel flauw, haha!
Om half 8 namen Irene en ik de bus terug, even wat boodschapjes gedaan, gedoucht en ’s avonds bij mij filmpje gekeken en aan de witte wijn en rosé! Erg gezellig! :)

Gister en vandaag dus vrij. Ben nu in de staffcantine en ga zo even de foto’s van de afgelopen week erop zetten! Kan ik die ook weer op ’t werk uitprinten en hier in m’n kamertje ophangen!

Plannen voor aankomende week heb ik nog niet echt. Heb van zaterdag tot dinsdag 4 shifts samen met Fern! Da’s lang geleden zeg, en ook nog wel 4 achter elkaar! Leuk leuk! :)
Volgende week vrijdag komt men. Kluyver al en de 16e komt lieve Jess!!

That’s all folks!

Veel liefs van mij!

* Oma P: Bedankt voor uw kaartje, heel lief!
* Zusje: We waren écht niet dronken toen ik die camera liet vallen, maar ik denk dat je me nog steeds niet geloofd, of wel?! ;)
* Ralph: Wat gááf zeg, Australië! Dus jij wordt dan ook een beetje een wereldreiziger, ben ik niet meer de enige, haha! ;)

xx

  • 05 Juni 2009 - 13:00

    Henriët:

    Heey Meike!

    Leuk om je verhaal te lezen! Het klinkt echt zo chill daar allemaal, je doet volgens mij alleen maar leuke dingen :) Kom je nog wel een keertje terug? ;)

    Liefs Henriët

  • 07 Juni 2009 - 19:39

    Anneloes:

    Uhhm, nee, nog steeds niet !
    Hoe the f*** verlies je 'opeens' je evenwicht en loop je naar een kant waar je niet heen wilt? (The answer to that question is alcohol girl) ;)
    Anyways, ik moet je ook nog terug smsen, oeps!
    Ga ik gelijk even doen!
    Of morgen, want ben beetje moe van werken...
    In ieder geval, je ziet 'm wel verschijnen!

    Dikke kus !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meike

Hoi allemaal! Welkom bij mijn waarbenjij.nu :) Vanaf 15 april zit ik voor 5 maanden op Guernsey en hier kun je mijn verhalen en belevenissen die ik meemaak lezen! ;) Tot gauw! xx Meike

Actief sinds 02 Maart 2008
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 24232

Voorgaande reizen:

21 April 2009 - 23 April 2010

Back to Guernsey!

15 April 2008 - 29 September 2008

Stage Guernsey

Landen bezocht: