Kleine update! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu Kleine update! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu

Kleine update!

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

28 Mei 2009 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal!

Daar ben ik weer even met een berichtje!
Alles gaat hier nog steeds toppie! Lekker aan het werk, hebben een drukke week achter de rug, hadden 5 cricketteams in het hotel, want het 'Pepsi ICC Cricket Tournament' was afgelopen week op Guernsey. Hartstikke leuk, lekker druk en fijn dat die Surinamers Nederlands spraken. Dit is sarcastisch bedoeld, haha!

Er zijn best al wat Nederlanders in het hotel geweest. Je kunt gewoon aan de namen zien dat ze uit Nederland komen: Rietveld, Boomgaard, Hillebrand; Schilder ;)
Wel grappig, eerst gewoon doen alsof je niet uit NL komt, en dan toch iets Nederlands zeggen, krijg je de reactie: 'Hee, ben je Nederlands?!' Erg leuk!

Afgelopen dagen is het wisselend weer geweest. Het was van het weekend echt super lekker, 3x raden, Meike had beide dagen late dienst. Vanaf maandag is het wat minder, en toen had Meike vroege diensten.. Fijn! Maar dinsdag was het wel lekker, Irene en ik zijn naar 'Petit Bot Bay' geweest, heerlijk en erg gezellig!
Morgenavond gaan we uit met de Dutchies, zaterdag zijn Irene en ik vrij en hebben 's middags Island Tour, wat ik vorig jaar ook heb gehad. Dan gaan we 's avonds uiteten bij de 'White d'Or', weer met de Dutchies, gezellig gezellig!
Plannen voor volgende week heb ik nog niet, ik hoop en duim voor mooi weer, want ik wil naar Herm!!

Nou lieverds, ik ga er vandoor. Morgen weer een vroege dienst, dus zo maar vast m'n bedje in!
Tot gauw!
Veel liefs en een dikke knuffel!!
x Meik

  • 28 Mei 2009 - 20:57

    Ralph:

    Ha Meik!

    Bedankt voor je enthousiaste update! Fijn te horen dat je het goed naar je zin hebt..;)

    Ik sta ook te trappelen om te gaan reizen. Bedoeling is begin 2010 voor mij! Richting Australië voor een lange tijd. Zo veel zin in joh..

    Het ga je goed!

    kus,
    Ralph

  • 31 Mei 2009 - 19:45

    Oma De Vries:

    hallo Meike je berichtje
    weer gelezen fijn weer wat te horen blij dat je het zo naar je zin hebt jammer dat het weer soms tegen valt maar dat kennen wij hier ook de laatste dagen was het hier goed. liefste groeten Oma en Opa.

  • 01 Juni 2009 - 21:16

    Anneloes:

    Hee dronken troela!
    Haha sorry maar ik kan echt geen andere reden voor het op miraculeuze wijze laten vallen van je camera verzinnen ;)
    Maar euh, enjoy en ik spreek je weer zus!
    Dikke kus JeZusje

  • 04 Juni 2009 - 20:21

    Jeanet:

    Heyy meid!!
    Wat leuk om te lezen dat je het nog zo naar je zin hebt! :D
    Enneuh.. Bedankt voor je kaartje! Leuk leuk leuk! :D
    Meis, geniet er van en tot snel he?! ;)

    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meike

Hoi allemaal! Welkom bij mijn waarbenjij.nu :) Vanaf 15 april zit ik voor 5 maanden op Guernsey en hier kun je mijn verhalen en belevenissen die ik meemaak lezen! ;) Tot gauw! xx Meike

Actief sinds 02 Maart 2008
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 24231

Voorgaande reizen:

21 April 2009 - 23 April 2010

Back to Guernsey!

15 April 2008 - 29 September 2008

Stage Guernsey

Landen bezocht: