Waar blijft het mooie weer?! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu Waar blijft het mooie weer?! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu

Waar blijft het mooie weer?!

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

17 Mei 2009 | Nederland, Amsterdam

Hoi hoi!!

Ik wilde dit bericht eigenlijk 'Wat een ***weer' noemen, maar ik heb me ingehouden. Al is het hier wel dat soort weer, haha. Vanochtend werd ik wakker en hoorde het buiten al hozen. Had een vroege dienst, en toen ik naar het hotel liep, regende het nog steeds. Tussen de middag klaarde het op, zon kwam er zelfs door, maar nu regent het alweer sinds uurtje of 3. Dus kon ik ook weer in de regen terug naar huis, heel fijn ;)

Afgelopen 3 dagen gewerkt, daarvoor 3 dagen vrijgeweest en ben morgen en dinsdag alweer vrij!

Dinsdag ben ik met Irene 's ochtends even de stad ingeweest, 's avonds zijn we met Suzan en Solita hapje wezen eten bij Dix Neuf. Met z'n 4tjes naar de vuurtoren gelopen en daarna terug naar Beau Sejour, want we gingen zwemmen met Leonie en George (is collega van Sol bij Outdoor Guernsey) ging ook gezellig mee. Stuk of 20 baantjes gezwommen, nog even in het bubbelbad geweest en daarna zijn Irene en ik teruggelopen.

Woensdag had ik met Suzan afgesproken dat ze de bus zou pakken richting Grandes Rocques en ik zou halverwege instappen, want die bus komt hierlangs ;) Ik dacht dat ze om 1 uur de bus zou nemen, maar ze smste iets over half 1 dat ze al in de bus zat! Waaaah, ik snel snel snel, want vanaf de stad is ie hier met kleine 10 minuutjes, haha!
Gelukkig wel gered en we zijn bij Vazon uitgestapt. Vanaf daar zijn we richting Cobo Bay gelopen. Onderweg een beetje gevaarlijk gedaan, zoals over de rotsen klimmen om op de rots in de verte te komen (check de foto's op www.travelmessage.nl/meikeinguernsey) ;)
Bij het winkeltje bij Cobo Bay hebben we beide een frisbee en van die houten tennis dingen gekocht en hebben ons goed vermaakt op het strand ;) Na een tijdje kwam de zon er eindelijk door en hebben zelfs nog 2 strandstoelen gehuurd voor 1 pond voor 2 uur en hebben lekker van de zon genoten!

Donderdag had ik met Lindsey in de stad afgesproken en hebben met Loes (uit Amsterdam, loopt hier al 2 maanden stage) wat gedronken bij de Square. Lindsey en ik zijn de rest van de middag in de stad geweest, om half 5 was Sol in de stad. Toen Lindsey naar huis ging zijn Sol en ik wat bij Christies gaan eten. Teruggelopen en hebben bij mij filmpjes gekeken!

Vandaag is m'n lieve kleine vriendje jarig, alweer 4! :D Vanmiddag even gebeld en hij klonk heel jarig en vrolijk aan de telefoon, hihi :)

That's all folks!
Ik ga even met m'n foto's aan de slag!

Dikke knuffel!
Liefs, Meike

  • 18 Mei 2009 - 12:28

    Oma De Vries:

    Hallo Meike fijn dat je weer wat hebt geschreven en fotos hebt gestuurd,ja waar blijft hetmooie weer hier ook we zijn weekend naar Friesland geweest Vrijdag weg met regen Zaterdag zon met wind en dat moest ook want we gingen zeilen was leukliefste groet Opa en Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meike

Hoi allemaal! Welkom bij mijn waarbenjij.nu :) Vanaf 15 april zit ik voor 5 maanden op Guernsey en hier kun je mijn verhalen en belevenissen die ik meemaak lezen! ;) Tot gauw! xx Meike

Actief sinds 02 Maart 2008
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 24234

Voorgaande reizen:

21 April 2009 - 23 April 2010

Back to Guernsey!

15 April 2008 - 29 September 2008

Stage Guernsey

Landen bezocht: