Last few days - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu Last few days - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu

Last few days

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

09 Mei 2009 | Nederland, Amsterdam

Hee hoi allemaal!

Hier weer een berichtje vanaf Guernsey!
Vandaag is het Liberation Day, de dag dat Guernsey werd bevrijd van de Duitsers! ;)

Sol is vrijdagochtend naar huis gegaan. Nu zullen jullie wel denken, nu al, die zit er nog maar net! :O Dat klopt, maar maandag komt ze weer terug, haha ;) Haar vader is dit weekend jarig en vanavond kan haar waterpolo-team kampioen worden (toch Sol?!), dus daarom is ze dit weekend 'even' naar huis :)

Wat heb ik de afgelopen dagen gedaan..
Gister heeft Kris me even naar de stad gebracht voordat ie moest werken, moest even naar de bank om m'n cheque in te wisselen en m'n bankrekening definitief te maken. Daarna ben ik met Simon en Remy wat wezen eten en drinken (;)) bij de 'Square', zijn naar de vuurtoren gelopen en hebben daar beetje rondgehangen. Na een tijdje wilde ik thee en zijn we naar 'Dix Neuf' gegaan. Daar kwam Rosa ook heen en hebben we daar gezellig wat gedronken.

Donderdag had ik om half 6 afgesproken met Solita bij 'Dix Neuf' en Bert was daar ook. Hebben heerlijk alle 3 een salade gehad, mm die was echt jummie!! :D
Heb om 8 uur de bus teruggepakt, thuis beetje tv gekeken en daarna m'n bedje ingedoken ;)

Woensdag waren Irene en ik vrij en zijn we rond half 12 naar de stad gelopen. We kwamen Charlotte en Suzan tegen bij de Boots en zijn gezellig wat gaan eten en drinken bij de 'Boathouse'. Suzan moest om 3 uur werken en wij zijn met z'n 3en nog blijven zitten. Laatste dingetjes gedaan in de stad en zijn met de bus teruggegaan. 's Avonds hadden we met Solita, Bert en Rosa afgesproken om wat bij de 'Doghouse' wat te gaan drinken. Erg gezellig! Om 11 uur gingen ze met de taxi terug en wij naar bed ;)

Dinsdag ben ik met Kris wezen lunchen bij 'Dix Neuf', voordat ik moest werken. Erg gezellig :)

Nou, dat was even een kort verslagje van de afgelopen paar dagen!
Vanavond hebben we een BBQ bij 'Trinco', met collega's, best zin in! Rond half 10 gaan Irene en ik naar de stad, hebben afgesproken met de andere 'Dutchies' om het vuurwerk te kijken en daarna gaan we de kroeg in! :D

Morgen ben ik vrij, lekker lui dagje van maken denk ik :) Maandag heb ik laat en dinsdag, woensdag en donderdag ben ik vrij! Duimen voor mooi weer, please!! :D

Tot het volgende berichtje maar weer :)
Veel liefs en een dikke knuffel!
xx Meik

  • 10 Mei 2009 - 11:28

    Fredy:

    Hoi,
    Fijn om je stem vanmorgen te horen en even lakker bijgekletst, kon jij ook even van je afpraten, gezellig.
    Ga lekker van je vrije dag genieten en ook aankomende dag en duim voor je dat het lekker weer is op je vrije dagen.

    Lieve groetjes van ons xx

  • 11 Mei 2009 - 17:14

    Dianne:

    he meid!!
    Fijn weer wat van je te horen, nu nog even je foto's checken!
    Hier is alles oke, veel aan het werk, maar dat hoort erbij he.
    kus kus kus kus

  • 14 Mei 2009 - 20:34

    Zus (Jolien):

    Hi Meike,
    Heb even je berichten gelezen en foto's bewonderd. Ziet er mooi uit daar zeg! Volgens mij heb je het wel weer naar je zin he!
    dikke x
    zus (Jolien)!

  • 16 Mei 2009 - 17:11

    Miranda (TUI):

    Hey Meike,

    Hoe is ie dan, daar zo ver weg? Ik ben al je verhalen druk aan het volgen hoor hier op de site. Fijn voor je dat alles weer praktisch als vanouds is!

    groetjes van mij en iedereen van Zon/OVL

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meike

Hoi allemaal! Welkom bij mijn waarbenjij.nu :) Vanaf 15 april zit ik voor 5 maanden op Guernsey en hier kun je mijn verhalen en belevenissen die ik meemaak lezen! ;) Tot gauw! xx Meike

Actief sinds 02 Maart 2008
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 24231

Voorgaande reizen:

21 April 2009 - 23 April 2010

Back to Guernsey!

15 April 2008 - 29 September 2008

Stage Guernsey

Landen bezocht: