Long time ago! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu Long time ago! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu

Long time ago!

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

28 Juni 2008 | Nederland, Amsterdam

Gedroogd gras allemaal!
* Hooi, wat ik altijd zeg als ik de telefoon op neem, Cecile zegt dan altijd: Hooi is gedroogd gras, haha!

Terwijl ik dit verhaal heb geschreven heb ik op ITV 1 ‘Holiday in the Sun’ gekeken met de Olsen Twins. ;-)

Het is alweer anderhalve week geleden dan ik m’n laatste blog heb geschreven.
Er zijn niet echt veel bijzondere dingen gebeurd. Afgelopen zaterdag eerst gewerkt en ’s avonds met Sol, Erik en Cecile bij Dix Neuf gegeten. Daarna hebben we voetbal gekeken in ‘The White Hart’. Halverwege de wedstrijd hadden ze een band ingehuurd, dus zijn we maar naar de ‘Red Onion’ gegaan om daar verder te kijken. Wat een wedstrijd zeg, onwijs balen dat ze eruit liggen, we waren allemaal een beetje down dus zijn bij de White Hart nog even wat gaan drinken.
Rond half 12 zijn Sol, Jessica en ik terug gaan lopen naar mijn hotel en vanaf daar hebben zij een taxi terug genomen naar ‘Fleur’.

Maandag ben ik ben Sol wezen lunchen bij Dix Neuf en daarna nog even de stad ingeweest voor een cadeautje voor d’r zusje. We hebben ’s avonds Chinees gehaald bij mij hier op de hoek en om kwart over 6 ging ze met de bus terug. Ik ben wezen internetten en daarna nog wezen zwemmen.
Jootje had hele leuke foto’s van de jongetjes gemaild, die heb ik uitgeprint op m’n werk en ‘geseald’. Ze hebben nu een mooi plekje boven m’n bed en tegenover m’n bed op de kast bij de andere foto’s! :)

Dinsdag ben ik met Erik en Cecile naar Herm geweest. Zij waren al eerder gegaan, want ze gingen het rondje om Herm lopen. Ik was er rond half 1 en om half 2 lagen we lekker op het strand in de best hete zon!
We hebben een tijdje schelpjes gezocht, het heet daar niet voor niets ‘Shell Beach’ ;-)
We hebben echt hele grote gevonden tot onwijs kleine!
Om 6 uur waren we weer terug en hebben bij Christies gegeten. Nog even met m’n jarige zusje gebeld en Jermain kwam nog even een toetje mee-eten ;)

Toen ik weer thuis was, heb ik even snel gedoucht. Omdat ik onwijs verbrand was op m’n borst en schouders, heb ik er een koude handdoek opgelegd en even lekker gelezen.

Woensdag had ik vroege dienst met Tanja en ’s avonds ben ik met een aantal collega’s naar de ‘Ship & Crown’ geweest om daar de halve finale van voetbal te kijken!
Wat een wedstrijd, het beeld bleef 3x stilstaan, want BBC had wat problemen met de verbinding. Het laatste goal van Duitsland hebben we dan ook niet gezien, maar moeten horen dat het een goal voor Duitsland was, haha erg apart! :)
Rodney heeft ons rond 11 uur teruggebracht en ben daarna lekker m’n bedje ingegaan.

Donderdagochtend was het plan om met Sol de camping op de zoeken waar haar ouders verblijven vanaf zondag (toch Sol? ;)), maar de bus ging pas om 12 uur en dat zou te laat zijn omdat we beide nog moesten werken om 3 uur.
Dus zijn we maar even de stad ingegaan en hebben bij de haven even een broodje en een donut gegeten, haha!
Om half 1 namen we beide de bus weer terug. Thuis beetje aangeklungeld en om 3 uur moest ik weer werken.

Gisterochtend heb ik m’n payslip + cheque opgehaald op m’n werk en ben naar de stad gelopen om ‘m in te wisselen bij de bank. Bij de postoffice bij Safeways heb ik m’n gespaarde ponden omgewisseld in euro’s en heb nog even boodschapjes gedaan.
Om half 3 omgekleed want ik moest om kwart voor 3 weer werken..

Vandaag lekker uitgeslapen en dus die film met Olsen Twins gegeken.

M’n plannen voor aankomende week.. Die heb ik nog niet echt. Morgenavond waarschijnlijk de finale kijken van voetbal. Waar en met wie moeten we nog even kijken, haha!
Maandag en dinsdag vrij zoals normaal, het wordt mooi weer dus ik denk dat ik dan op het strand te vinden ben! :) Voor de rest weet ik het nog niet..

Heb straks weer late dienst en ga nu nog even internetten. Moet namelijk even een aantal mailtjes beantwoorden, hihi!

Tot snel maar weer!
Liefs, Meike

PS. Voor degene die m’n rooster graag willen weten (oa. mams ;))..
Maandag & dinsdag: OFF
Woensdag: 11-8
Donderdag: Vroeg
Vrijdag: Laat
Zaterdag: Vroeg
Zondag: Laat

xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meike

Hoi allemaal! Welkom bij mijn waarbenjij.nu :) Vanaf 15 april zit ik voor 5 maanden op Guernsey en hier kun je mijn verhalen en belevenissen die ik meemaak lezen! ;) Tot gauw! xx Meike

Actief sinds 02 Maart 2008
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 24221

Voorgaande reizen:

21 April 2009 - 23 April 2010

Back to Guernsey!

15 April 2008 - 29 September 2008

Stage Guernsey

Landen bezocht: