Tijd vliegt voorbij - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu Tijd vliegt voorbij - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu

Tijd vliegt voorbij

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

09 September 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo daar!

Hier ben ik dan weer met een berichtje! Alweer een hele tijd niet geschreven, althans, zo lijkt het.
De tijd gaat onwijs snel voorbij. Over 3 weekjes ben ik alweer thuis, ongelooflijk eigenlijk.

Even een kleine terugblik op de afgelopen 2 weken..

Afgelopen donderdag ben ik met Cecile en Jermain naar Sark geweest. We hadden alledrie speciaal vrijgenomen en om 10 uur zaten we op de boot. Wat een boottochtje was dat zeg. Het waaide onwijs en de boot ging me toch heen en weer, echt niet leuk! Jermain was na 5 minuten al te misselijk om te blijven zitten en ik na een kwartiertje. Ben op de grond in het toilet gaan zitten en heb daar de hele tijd gezeten.
Na 40 minuten waren we er dan eindelijk. Eerst even bijkomen en daarna rustig op weg naar het dorpje. Het weer was er nog niet echt beter op geworden, maar we hadden niks te klagen, wat een mooi stukje eiland zeg!
We zijn fietsen gaan huren en hebben het eiland overgefietst. Grappig, om na 5 maanden weer op de fiets te zitten.
((niet zo gek dus dat ik de volgende dag spierpijn had in m'n bovenbenen etc.))
Op mooie stukjes van Sark geweest, lekker zon gehad, maar ook een beetje regen af en toe.
Heb een super dag gehad!
's Avonds zijn we wezen eten bij 'The Boathouse' wat ook weer erg gezellig was!

Vrijdagavond zijn we dan voor de laatste keer uiteten geweest. We hadden een tafeltje geboekt bij 'Ciao', waar we tapas zouden gaan eten. Maar toen we hier aankwamen bleek dat er een privé feestje gegeven werd. Cecile heeft even met een ober gebabbeld en we konden boven bij 'Villa Italia' een tafeltje krijgen.
Achteraf was dit ook erg lekker. Het was wel apart, voor 't laatst met z'n 3en eten hier, na 5 maanden..
Rond 9 uur zijn Jermain en Cecile naar huis gegaan en ik ben naar 'Ship & Crown' gegaan, een kroeg in de stad, want zou nog wat gaan drinken met m'n collega's.

Toen ik de Ship in kwam lopen, zag ik Denise de wc in gaan. Ik 'sprong' zowat op dr, want had d'r gewoon al 6 weken niet gezien! Ze is weer terug hier op het eiland, want Ben en zij hebben nog steeds verkering en dat zit wel goed tussen die 2.
Onwijs gezellige avond gehad en zijn met Kris weer terug gereden.

Zaterdagavond had ik met Cecile rond een uur of 8 afgesproken en daarna zouden we naar Christies gaan. Bij haar op d'r kamer had ze nog een verrassing voor me: A survival kit!
Heel mooi armbandje gekregen van schelpjes, zo'n dingetje voor aan m'n telefoon, shampootje van de Bodyshop en een lief kaartje! Echt super lief van je Cec! :D

Bij Christies nog even wat gegeten met een lekker wijntje erbij. Jess kwam ook gezellig langs en na een half uurtje zijn we naar Laska gegaan. Hier begonnen we aan de shotjes. Zij aan de Tequila en ik aan de 'Baileys-Sambuka'. Ooh, heerlijk!!
Rond 11 uur zijn Cec en ik naar Follies gegaan, waar Jermain al even op ons zat te wachten. Hier even lekker gedanst. Na een paar uurtjes had ik het wel gezien, Cecile heeft me nog even 'gehouden' met 2 shotjes Baileys-Sambuka en daarna ben ik naar huis gelopen.

Wat sommigen van jullie al weten, is dat er vlindertjes in m'n buik zitten. Echt zo'n fijn gevoel, gewoon niet uit te leggen, hihi :)
Nou, zijn jullie ook weer even op de hoogte ;)

Tja, over 3 weekjes ben ik dus alweer thuis. Wordt nog moeilijk, maar afscheid horen hoort erbij na een tijdje. Maar het is en blijft niet leuk. Nog maar even 3 weken goed genieten en leuke dingen doen.

Thnx weer voor 't lezen! :)

Nou, tot snel!
Veel liefs!
xx Meik

  • 09 September 2008 - 17:53

    Cecile:

    Jij ook bedankt voor je lieve cadeautjes hoor! Ik mis jullie heel erg :( had graag nog langer gebleven maar ja...je moet toch een keer naar huis. See ya shortly! Mwah!

  • 09 September 2008 - 19:09

    Jootje:

    He hoi,
    Als ik dit lees gun ik je nog wel een jaar daar! Ik geloof dat ik de verkeerde studie gekozen heb.... Wauw!

    Wat moeten wij in hemelsnaam doen als je terug bent? Het kan niet anders dan dat je snel terug wilt ..... hier wordt het nooit zo'n big party!

    Maar we missen je echt... gelukkig voor ons allemaal heb je nog je stage in Nederland (hihi). Dikke kus!

  • 11 September 2008 - 11:14

    Steven:

    Huh wat huh??? Wat heb ik in een keer gemist?? vlindertjes?? ik mis ook alle informatie altijd... :(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meike

Hoi allemaal! Welkom bij mijn waarbenjij.nu :) Vanaf 15 april zit ik voor 5 maanden op Guernsey en hier kun je mijn verhalen en belevenissen die ik meemaak lezen! ;) Tot gauw! xx Meike

Actief sinds 02 Maart 2008
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 24216

Voorgaande reizen:

21 April 2009 - 23 April 2010

Back to Guernsey!

15 April 2008 - 29 September 2008

Stage Guernsey

Landen bezocht: