Even een kort berichtje!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu Even een kort berichtje!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu

Even een kort berichtje!!

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

28 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Hee allemaal!

Even snel een berichtje om te laten weten dat het nog steeds goed met me gaat! :)
Morgen over 2 maandjes ben ik weer terug in NL, moet er nog niet teveel aan denken, want ik weet dat ik het hier ga missen en dat gevoel wordt elke dag groter. Maar goed, komt wel goed ;)

Vrijdag waren we 100 dagen op Guernsey en ben met Sol even de stad in geweest na 't werk en hebben bij Christies gegeten. Nog even op m'n kamer gekletst en daarna ging ze met de taxi terug.

De volgende dag (afgelopen zaterdag) zijn we met z'n 4en uiteten geweest bij Latino's om te vieren dat we 101 dagen (Jermain 100) op het eiland waren!
Erg leuk en gezellig restaurant waar je voor nog geen £18,- onbeperkt kunt eten! Ze hadden een salade buffet, met veel keus, hihi!

Ieder had een houten iets (heel dom van me, ben de naam kwijt..), de ene kant was rood en de andere groen. Als je groen boven deed, dan kwamen de obers aan de tafel met vlees (lam, ham, schaap, varken, kip etc), en als je 'm omdraaide naar rood, dan betekende dat dat je even geen vlees hoeft.
Volgens mij hadden ze ons die dingen niet hoeven geven, want om de 5 minuten ongeveer kwamen ze aan onze tafel met elke keer een ander stuk vlees, haha!
Het was onwijs gezellig, zelfs nog gedanst en veel lol gehad! :D

We zijn rond half 12 terug gegaan met het busje dat ons ook ophaalde in de stad en rond half 1 lag ik lekker in m'n bedje :)

De volgende dag moest ik om 10 uur beginnen. Ik zou tot 3 uur een shift hebben met Kris en daarna tot 7 uur met Fern en dan was ik vrij.
Om 3 uur was Nelio (Taty's boyfriend) vrij en vroeg of ik met ze mee ging naar het strand. Dat kon natuurlijk niet, want ik moest nog tot 7 uur werken.
Tot Mark en Fern voorstelde dat ik naar huis mocht! Ik zo: ECHT?!
Dus ik kon mee naar het strand!
Even snel omgekleed thuis en 10 minuutjes later kwamen Taty en Nelio me oppikken met de auto :)
Zijn naar Cobo Bay gegaan en zijn gelijk het water ingegaan. Het was heerlijk!
Eerst was het water natuurlijk wel koud, maar je moet er altijd even doorheen en daarna was het heerlijk!
Beetje gezwommen en daarna gezond :) Later nog even het water ingeweest en om 7 uur gingen we terug. Onderweg bij de fish & chips bar, fish & chicken (;)) gehaald en hebben in de tuin beetje gepicknickd, hihi! Was heel erg gezellig! :D

Later nog even met Magda en paar andere (Poolse) collega's op de trappen gezeten buiten en even gekletst.
Daarna afscheid genomen van Magda, want die vloog vandaag naar London, waar ze minimaal 2 jaar blijft.. :(

Waarom gaan alle leuke mensen weg?
Ach ja, ik ga over 2 maandjes ook al weg, dus mag niks zeggen eigenlijk, haha ;)

Vanochtend weer gewerkt en nu zit ik in de shop van Lisa & Andre. Het is weer rustig, nog ongeveer 3kwartier te gaan en dan kan ik alweer sluiten ;)
Dat is best makkelijk geld verdienen ;)

Ik denk dat het een beetje te langdradig wordt als ik alles ga vertellen wat ik de afgelopen 2 weken heb gedaan, dus doe ik dat maar niet. :P

Ik ga nog even verder met m'n foto.
Dankjewel maar weer voor het lezen! :)

Liefs, Meike

xx

  • 28 Juli 2008 - 18:35

    Jootje:

    Lieve Meik,
    Tja, je zult Guernsey best missen, wij missen jou ook! Wie weet volgend jaar nog een paar maandjes..... laat ik dat maar niet aan de jongetjes vertellen.... we mailen snel weer! In ieder geval voor zaterdag!
    Liefs Jootje x

  • 07 Augustus 2008 - 21:46

    Anneloes:

    Hee lieve zus!
    Lang geleden dat ik hier een berichtje heb gedaan zeg :O
    Maarhoed, wou even zeggen dat ik morgen eindelijk op vakantie ga en dat papa en mama niet kunnen wachten om je weer te zien! ;)
    En we bellen volgende week he? :)

    Hele dikke kus Anneloes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meike

Hoi allemaal! Welkom bij mijn waarbenjij.nu :) Vanaf 15 april zit ik voor 5 maanden op Guernsey en hier kun je mijn verhalen en belevenissen die ik meemaak lezen! ;) Tot gauw! xx Meike

Actief sinds 02 Maart 2008
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 24215

Voorgaande reizen:

21 April 2009 - 23 April 2010

Back to Guernsey!

15 April 2008 - 29 September 2008

Stage Guernsey

Landen bezocht: