Nog 5 weekjes.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu Nog 5 weekjes.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu

Nog 5 weekjes..

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

25 Augustus 2008 | Nederland, Amsterdam

Hoi lieve allemaal!

Vandaag over precies 5 weken zit ik in het vliegtuig terug naar huis..
Tijd gaat onwijs snel voorbij. En het zijn bijna alleen maar leuke dingen die ik mee maak!

2 weken geleden waren pap en mam een weekje over, echt een onwijs leuke week gehad! :D
Ze verbleven in het hotel en hadden de Jersey Suite, 1 van de 2 Deluxe Suites die we hier hebben! :)
Veel gezellige dingen gedaan, zoals naar Herm geweest en over het strand gelopen toen het hard waaide, super! :D
Aantal keer uiteten geweest en fish & chips op de grond in de hotelkamer gegeten, hihi! Super!!

Het lijkt wel of iedereen terug lijkt te komen. Zaterdag komt Denise terug, weet niet voor hoelang, maar ze gaat kijken of het nog 'echt' is tussen haar en Ben, haar vriendje hier die ze heeft leren kennen 3 weken voordat ze naar huis ging..
3 September komt Tanja voor een weekje terug om ons op te zoeken! En 11 september komt Sol voor een week over!! :D:D Echt onwijs leuk!

Gister met Lisa, Nicola, Sarah, Fern en Julia (aantal collega's) naar de bios geweest hier. We zijn naar 'Mamma Mia' geweest. Onwijs leuke film! Muziek en het spel klopte helemaal, super!
Kris kwam ons weer ophalen met de hotelauto en heeft ons afgezet bij 'Doghouse', de pub hier 'om de hoek'. Haha!
Onwijs gezellig avond gehad, hebben met z'n 6en 4/5 flessen rosé gedronken! ;)
Daarna natuurlijk wel beetje aangeschoten, maar heel gezellig gehad!
Na een paar keer aandringen hebben ze 3x dezelfde liedjes van ABBA opgezet, zodat wij een beetje konden dansen, haha!

Nou, jullie zijn nu weer een beetje op de hoogte hoe het hier gaat ;)
Ik heb vast nog veel meer te vertellen, maar daar kom ik gewoon niet aan toe. Zit niet zo heel vaak meer achter de laptop hier in de staff cantine dan in het begin.
Maar vind het wel super dat jullie m'n berichtjes nog lezen!

Tot over een paar weekjes!

Veel liefs, Meike


PS. En speciaal een dikke kus voor m'n 2 kleine vriendjes aan de andere kant van de zee! Ik ben er snel weer lieverds! Nog eventjes doorbijten en dan ben ik er weer!
MWAH!! xx

  • 25 Augustus 2008 - 18:26

    Pepijn:

    Lieve Meike,
    Een hele dikke kus terug van ons allebei!

  • 30 Augustus 2008 - 15:44

    Jeanet:

    Hee meid!!
    Wat leuk om te lezen dat jij t nog steeds leuk hebt daar!! Het spijt me dat ik nog steeds niks heb gereageerd op je mail van een hele tijd geleden en je kaartje!!
    Maandag ga ik weer naar huis en dan ga ik een heel leuk kaartje voor je kopen en ga k een heel leuk verhaaltje in schrijven! Speciaal voor jou!! ;)
    Meid, als je weer terug bent gaan we snel weer afspreken!!!
    Dikke kus Jeanet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meike

Hoi allemaal! Welkom bij mijn waarbenjij.nu :) Vanaf 15 april zit ik voor 5 maanden op Guernsey en hier kun je mijn verhalen en belevenissen die ik meemaak lezen! ;) Tot gauw! xx Meike

Actief sinds 02 Maart 2008
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 24223

Voorgaande reizen:

21 April 2009 - 23 April 2010

Back to Guernsey!

15 April 2008 - 29 September 2008

Stage Guernsey

Landen bezocht: