Nog 27 dagen! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu Nog 27 dagen! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu

Nog 27 dagen!

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

25 Maart 2009 | Nederland, Apeldoorn

Hallo allemaal!

Ja ja, over 27 daagjes vlieg ik weer naar Guernsey! Dit keer niet voor stage, zoals afgelopen zomer, maar om er te gaan werken! En wel in het St. Pierre Park Hotel, waar ik vorig zomer m'n stage heb gedaan! :D
Ze zeiden aan het eind van m'n stage al dat ze me eigenlijk niet weg wilden hebben, maar ik moest toch helaas, maar ik kon wel terug komen als ik dat wilde!
Dus vandaar, op 21 april vlieg ik rond 5 uur 's middags eerst naar Southampton, en vanaf daar door naar Guernsey! :D
Eindelijk weer Kris zien, al m'n leuke en gezellige collega's van vorig zomer en gewoon weer lekker terug naar Guernsey!
Wat ook super is, is dat Solita ook deze zomer op Guernsey stage gaat lopen! :D Wordt een super zomer dus! Duimen voor veel zon please! ;-)

Voorbereidingen heb ik niet echt. Ta, weer beginnen met m'n weblog, maar daar ben ik nu dus al mee bezig ;-)
Ik pak gewoon m'n koffer, neem mee wat ik mee wil nemen en dan zie ik het wel, haha! Wat een instelling zullen sommigen denken ;)
Hoelang ik op Guernsey blijf en wat ik daarna wil gaan doen, dat is voor mij ook nog steeds een vraag ;-)
Ik zou het echt nog niet weten. Ik zie wel hoe het deze zomer gaat, qua werk, de liefde (;-)) en alles erom heen, haha!

Eerst volgende week dinsdag met Mellina heerlijk op vakantie naar Anguilla (eilandje bij St. Maarten), 2 weken zon, zee, strand, relaxen en genieten!

Ik hou jullie via deze site uiteraard weer op de hoogte vsn mijn avonturen en belevenissen op Guernsey!

Veel liefs,
x Meike

  • 25 Maart 2009 - 21:10

    Meike Prins:

    Haha, staat er een beetje tegenstrijdig, mijn onderwerp als 'Nog 27 dagen', en links 'Ik vertrek over 26 dagen.' In ieder geval, over 4 weken zit ik op Guernsey, hihi! :)

  • 25 Maart 2009 - 21:37

    Jeanet:

    Heeyy meisje!

    Jaaaa!! Je gaat weer terug! Super joh! :D Ben blij voor je!! En ik houd je natuurlijk op deze manier weer in de gaten! ;)

    Kusje!
    PS Fijne vakantie met Mellina!! :D

  • 25 Maart 2009 - 21:48

    Miran:

    Hey Meik!

    Wat leuk dat je weer terug gaat.. Echt super voor je!
    Anguilla.. bij Curacao enzo? Kende t helemaal niet wauw.. super joh :D

    Je hebt echt hele mooie vooruitzichten op dit moment! Ik ga je zeker volgen.

    Liefs, Miran

  • 25 Maart 2009 - 22:22

    Jootje:

    We weten al zo lang dat het weer komen gaat maar nu ik je weblog lees komt het wel heel dichtbij, we zullen je weer missen! Je bent en blijft voor ons een heel bijzonder lief buurmeisje... die de harten van onze kindjes echt voor eeuwig heeft gestolen! En niet alleen van onze kindjes.... Uiteraard gunnen we jou deze prachtige vooruitzichten en wensen jou heel veel geluk, gezelligheid en liefde op Guernsey! Liefs, Jootje

  • 26 Maart 2009 - 10:31

    Steven:

    Dat je weer terug gaat en veel plezier gaat hebben maakte me blij!!
    Het bericht dat je niet weet hoelang je daar blijft, gaf een kleine steek ongeveer ter hoogte waar mijn hart ongeveer zit ;)
    Niet te lang wegblijven hoor!
    Heeeel Veeel Plezier! Ik zie je blogjes weer met blijdschap tegemoet!
    Dikke zoen

  • 26 Maart 2009 - 18:43

    Henriet:

    Heey Meike!

    Eerst heel erg veel plezier op Anguilla en daarna natuurlijk Guernsey! Ik vind het echt knap van je, maar ik weet zeker dat je daar een geweldige tijd gaat beleven. Geniet er van! We zien wel weer wanneer je terug komt ;) Maar ik hoop wel dat we elkaar in 2009 nog kunnen zien hoor ;)

    Ik denk dat het moeilijk gaat worden, maar toch ga ik je proberen te volgen vanuit Suriname!

    Liefs,
    Henriet

  • 09 April 2009 - 16:41

    Marina:

    heeej...
    nee Guernsey helaas niet meer.. vertel ik je nog wel een keer uitgebreid over msn ofzo... vind t wel egt zoooooooo jmmr! haha maar t kan echt niet..! Ik wens jou ook heeeeeel veeeeel plezier weer op Guernsey ik ga in de toekomst miss nog wel een x.. weet t eigelijk wel zkr! en dan hang jij er miss ook nog wel rond.. :p haha maar ik weet vrdr niet wie nu naar tralade gaat.. ik denk eigelijk niemand.. ! heeeel jammr allemaal!

    Groetjes!

  • 15 April 2009 - 18:21

    Jolien:

    Hi zusje,
    Leuk zo kan ik je inderdaad een beetje in de gaten houden ;-). Nogmaals erg leuk je ontmoet te hebben en heel veel plezier met je volgende avontuur. Geniet ervan!
    xoxo zus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meike

Hoi allemaal! Welkom bij mijn waarbenjij.nu :) Vanaf 15 april zit ik voor 5 maanden op Guernsey en hier kun je mijn verhalen en belevenissen die ik meemaak lezen! ;) Tot gauw! xx Meike

Actief sinds 02 Maart 2008
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 24228

Voorgaande reizen:

21 April 2009 - 23 April 2010

Back to Guernsey!

15 April 2008 - 29 September 2008

Stage Guernsey

Landen bezocht: