Ik ben er! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu Ik ben er! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu

Ik ben er!

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

22 April 2009 | Nederland, Amsterdam

Hoi hoi!

Ik ben weer op Guernsey!
Gistermiddag met mams en Dian met de trein naar Schiphol gegaan, daar nog even geshopt bij de H&M, wat gegeten en gedronken en toen toch maar wezen inchecken ;) Moest nog even voor m'n ruim 8 kilo teveel bagage betalen, knalleballo zeg, maar lieve mam heeft het even voorgeschoten, thnx!! :)
Toen afscheid genomen en nog lang gezwaaid :) Ben in de vertrekhal een Yes gaan lezen en rond kwart over 4 naar de gate gelopen. Het was echt een klein vliegtuigje waarmee we naar Southampton vlogen, zo'n 2x 2 stoelen naast elkaar en dan 20 rijen, dus daar konden zo'n 80 mensen in. Da's wel even wat anders dan zo'n groot KLM vliegtuig van vorige week, haha!
Op Southampton maar meteen weer door de douane, en daar in de vertrekhal ongeveer anderhalf uur gewacht tot we naar het vliegtuig konden. Toen we konden 'boarden' werden we met een bus naar het vliegtuig gebracht, want die stond een klein eindje verder ;)
Om half 9 veilig geland op Guernsey en daar stonden Kris en Anni me op te wachten!
Het was alsof ik nooit weg ben geweest ;) Heel gek, maar zo voelt het wel.
We zijn even langs 'Trelade Hotel' gereden om Lisa op te zoeken, maar die was helaas niet aan het werk, dus dat doen we morgen waarschijnlijk :)
Doorgereden naar 'Staff Block', Kris heeft m'n spullen naar boven gebracht naar m'n kamertje en ik ben naar Fern d'r kamer gegaan. Gezellig bijgekletst, was weer zoals vanouds. Na een tijdje kwam Kris kijken waar ik bleef, nog even verder gekletst en toen maar naar boven gegaan ;)
Kamer is eigenlijk weer hetzelfde, alleen stond alles beetje anders ingericht.
Rond kwart voor 11 ging Kris omkleden en aan het werk, Simon had hem helaas geen vrij gegeven. Maar ik mocht in zijn bed slapen en vanochtend kroop ie erbij in, hihi :)
Toen hij weg was, ben ik m'n kamer gaan inrichten, bed anders gezet, kasten verschoven, haha en dat tussen 11 en 1 uur 's avonds, oops! Maar heb heel zachtjes gedaan ;)
Nu staat alles op de goeie plek en heb m'n koffer meteen uitgepakt. Muren zijn nog beetje kaal, op de tekeningen van Pepijn en Marijn na, die hangen al naast m'n bed :D

Vanochtend rond 10 uur ben ik eruit gegaan, omgekleed en boodschapjes wezen doen. Alles opgeruimd en naar de stad wezen lopen. Hier m'n dingetjes gedaan, waaronder een nieuw simkaartje met m'n Engelse nummer.
Die is als volgt:
0044 7781 468315

Dus als het goed is, moeten jullie naar dit nummer gewoon berichtjes kunnen sturen! Vanaf nu sms ik dus met dit nummer, dan weten jullie dat, haha! ;)

Toen ik weer terug was uit de stad ben ik langs de receptie gegaan, waar ik Irene (stagiaire van Toerisme wat ik ook gedaan heb) nu echt heb ontmoet, Mark weer gezien en Jemma, zijn reservations assistant. Nou, dat moet wel goed komen denk ik, ons receptie team dit jaar :)

Zit nu in de staff cantine en heb net Pete alweer gezien, kreeg meteen een dikke knuffel! :)
Zo maar weer terug naar m'n kamertje, klaarmaken en weer lopend naar de stad, waar ik met, ouderwets, weer bij 'Dix Neuf' ga eten! Zin in!

Morgen moet ik meteen al om 7 uur beginnen, net zoals vrijdag en zaterdag, zondag heb ik een late dienst.

Foto's van m'n kamertje komen snel, want ik weet dat er een aantal wel benieuwd zijn, of niet soms?! ;)

Tot het volgende bericht(je) ;)
Veel liefs en een dikke knuffel!!

xx Meik

  • 22 April 2009 - 15:27

    Miran:

    Hey Meik!

    Fijn dta je een fijne vlucht heb gehad.. lekker om weer bij Kris te zijn of niet!?

    De laatste regeltje "Foto's van m'n kamertje komen snel, want ik weet dat er een aantal wel benieuwd zijn, of niet soms?! "

    Ik kreeg er rooie wangen van hahahaha... Ik heb een vermoeden wie je bedoelt namelijk ;)

    Fijn tijd daar meissie!

    Liefs, Miran

  • 22 April 2009 - 15:44

    Marijn:

    Meikkkee!!
    Oooo wat super relaxt dat je daar weer bent!! Hoe lang blijf je dit keer? En met Kris dus nog helemaal leuk haha.. super voor je! Veel plezier en geniet ervan!!
    Liefs, Marijn

  • 22 April 2009 - 17:49

    Pepijn:

    ik vint je zo lief,
    wij missen je nu al,
    ik hoop dat je snel terug komt, vint je het leuk met kris in engeland?


  • 22 April 2009 - 17:50

    Marijn:

    uytyrtfdxbbhgfeewaqjh76778909ppphythgbnnbbvvvccx

  • 22 April 2009 - 19:13

    Cecile:

    Ik krijg toch weer een lekkerrrr gevoel van binnen!!! :D
    Fijn dat je reis zo goed is verlopen meik!
    Catch ya later!!

    Dikke kus!

  • 22 April 2009 - 22:25

    Ralph:

    Heel veel plezier! Geniet van elkaar en van je iets andere leventje dan in Nederland. Super joh!

    We houden contact. Ik ben in ieder geval een watcher van je blog!

    Liefs,
    Ralph

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meike

Hoi allemaal! Welkom bij mijn waarbenjij.nu :) Vanaf 15 april zit ik voor 5 maanden op Guernsey en hier kun je mijn verhalen en belevenissen die ik meemaak lezen! ;) Tot gauw! xx Meike

Actief sinds 02 Maart 2008
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 24229

Voorgaande reizen:

21 April 2009 - 23 April 2010

Back to Guernsey!

15 April 2008 - 29 September 2008

Stage Guernsey

Landen bezocht: