1e paar dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu 1e paar dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu

1e paar dagen

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

25 April 2009 | Nederland, Amsterdam

Hello again!

Daar ben ik weer even met een berichtje!
Vanochtend alweer m'n 3e vroege shift gehad, dit keer bijna alleen, Iris (front of house manager), was er ook wel, maar die was veel in de backoffice, dus ik heb alle check outs gedaan enzo ;) Alsof ik niet anders gewend was, ach ik vond het wel fijn, kon ik lekker m'n eigen 'ding' doen zeg maar :)

Woensdagavond ben ik dus met Solita wezen eten bij Dix Neuf. Gezellig bijgekletst, en na 4 uur daar te hebben gezeten (we waren er om 5 uur ;)) en 3 koppen thee als 'toetje' te hebben gehad, ben ik weer terug gaan lopen.
Heb me omgekleed, lekker tv gekeken, 'The Notebook' was erop :) Om 10 uur kwam Kris nog even langs, voordat ie weer moest werken :(
Ben lekker gaan slapen en de volgende ochtend ging om 6 uur m'n wekker! Waah, wat vroeg!
M'n 1e shift met Anni gehad, ging goed! Alles is nog steeds zo'n beetje het zelfde, kleine dingetjes die nu iets anders gedaan worden, maar daar is snel aan te wennen ;)
Voor we het wisten was het 3 uur en konden we naar huis.
Even omgekleed en met Kris en Anni naar 'Trelade Hotel' geweest en daar heb ik Lisa en Andre weer gezien! Was erg gezellig, lekker bijgekletst en met z'n allen een doos chocola leeggegeten, haha!
Met z'n 3en zijn we bij 'The Terrace' even wat gaan eten en drinken en daarna weer terug. Heb Kris m'n foto's van Anguilla laten zien, wauw ze blijven mooi, hihi! :)
Daarna ging ie terug naar z'n kamer (die tegenover die van mij is, ideaal :)) om even wat te gaan slapen, want hij moest weer werken 's nachts.
Ik ben even gaan douchen en daarna langs Irene gegaan. Eens kijken hoe het met haar ging. Ze was blij dat ik langskwam zo onverwachts, want ze zat een beetje tv te kijken en was wel toe aan een beetje socializen :)
Kris had me gevraagd of ik hem rond 10 uur wakker wilde maken, dus dat heb ik maar gedaan, haha :P

En weer ging de wekker om 6 uur de volgende dag. M'n 2e werkdag alweer, nogmaals met Anni :) Het was minder druk dan de dag ervoor, dus stonden we soms gewoon niks te doen ;)
Thuis even snel omgekleed, Kris (ja ja, alweer) wakker gemaakt, naar beneden naar Irene d'r kamer gelopen en gewacht tot Kris klaar was :P Die heeft ons naar de stad gebracht, waar we met een paar andere Nederlandse meiden van school hadden afgesproken! Dat waren dus Lindsey en Stephanie, maar heel toevallig waren Solita en Charlotte er ook, dus dat was nog gezelliger! :D
Daarna met Lindsey en Irene door de stad gelopen, beetje de leuke winkeltjes laten zien ;) Lindsey ging op d'r scooter terug en Irene en ik zijn teruggelopen. Bij 'Safeway' kwamen we Kris tegen met Radek en Kasia (Kris' z'n neef + vriendin van z'n neef) en nodigden ons uit voor een kleine BBQ.
Dus hebben we wat vlees gehaald en drinken etc. In de tuin van 'Staff Block' dus een kleine BBQ gehouden, haha, was heel simpel, maar was wel gezellig :)
Daarna gingen we nog even naar 'Cobo Bay', waar Kris ons een mooi plekje heeft laten zien, die gaan we onthouden, hihi :) Daarna nog doorgereden naar 'L'Ancresse Bay' en soort van rondje eiland gedaan :) Was erg leuk, we gaan dat ook nog een keer doen als het licht is, want nu was het al bijna donker ;)

En voor de verandering ging m'n wekker vanochtend wéér om 6 uur, haha! Het was echt heel rustig, saai gewoon, haha :P Maar heb het overleefd en morgen heb ik een late dienst met Irene en Fern, dat wordt wel gezellig denk ik! :D
Gaan we Fern wat Nederlands leren, dat wil ze graag zei ze, want dan kan ze misschien een béétje verstaan wat Irene en ik zeggen als we met elkaar Nederlands praten :)

Het is alweer half 5, zit in de kantine en zet zo even wat foto's op m'n foto site, die is als volgt:
www.travelmessage.nl/meikeinguernsey
Have fun met kijken!

Ik ga zo lekker m'n pizza warm maken, beetje relaxen, boekje lezen en straks lekker een filmpje kijken ofzo! Mmm, jummie :)

Voor degene die van plan zijn om me iets op te sturen (altijd leuk! ;)), dit is m'n adres:

St. Pierre Park Hotel
attn. Meike Prins
Rohais
GY1 1FD
Guernsey
Channel Islands

Veel liefs en een dikke knuffel!!
xx Meike

  • 25 April 2009 - 16:15

    Fredy:

    Hee Meike,
    Leuk weer zo'n verslag van de afgelopen dagen.
    Ik merk dat je het goed vinden met iedereen en ook met Kris, gelukkig.
    Hier gaat alles ook goed.
    Lieve groetjes en kusjes van mam en de rest

  • 26 April 2009 - 00:53

    Dian:

    Lieverd, fijn dat t goed gaat!!!! Love you Kus

  • 26 April 2009 - 15:31

    Solita:

    wat ik ff wou zeggen was dat ik single was;)
    voel me goed maar snap zijn reden nog niet helemaal leghet nog wel uit:P

  • 27 April 2009 - 11:25

    Oma De Vries:

    Hallo Meike je verslag
    gelezen hartstikke leuk
    fijndat het meteen weer
    klikt met je collegas
    heb een goede tijd we
    wensen je veel geluk en
    mooie tijd.
    tot het volgende bericht.
    groetjes Opa en Oma doeg.

  • 28 April 2009 - 14:45

    Henriet:

    Heey Meike!

    Thnx voor je reactie op onze site ;) Het is hier nog steeds echt geweldig, maar helaas vliegt de tijd voorbij en zit het voor mij er bijna op!
    Jouw verhaal klinkt ook relaxed! Volgens mij is het weer helemaal als vanouds, of niet? Nou geniet er van! Maar ik hoop toch dat je wel weer naar Nederland terug komt hoor ;)

    Dikke knuffel,
    Henriet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meike

Hoi allemaal! Welkom bij mijn waarbenjij.nu :) Vanaf 15 april zit ik voor 5 maanden op Guernsey en hier kun je mijn verhalen en belevenissen die ik meemaak lezen! ;) Tot gauw! xx Meike

Actief sinds 02 Maart 2008
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 24231

Voorgaande reizen:

21 April 2009 - 23 April 2010

Back to Guernsey!

15 April 2008 - 29 September 2008

Stage Guernsey

Landen bezocht: