Berichtje @ work - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu Berichtje @ work - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu

Berichtje @ work

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

01 Mei 2008 | Nederland, Amsterdam

Hi there!

Even een berichtje vanaf m'n werk!
Het is zo rustig, we hebben nog 2 arrivals en that's it. We hoeven alleen nog maar de 'room rates' te checken, 'distribution' doen en dan 'counting the floats'.
We zitten ons hier dus een beetje te vervelen, en aangezien Mark de correspondentie papieren nog niet heeft voor ons, kunnen we de registratiepapieren ook nog niet printen.
Dus zitten Tanja en ik hier een beetje te internetten ;)

Ben helemaal vergeten om te vertellen dat men. Kluyver hier was afgelopen week. Hij was hier met zijn vrouw, haar nicht en haar man voor 1 nachtje. Heb hem alleen uitcheckt, want toen ie kwam, was ik aan het eten.
Was best gek, normaal doe ik de check out in het engels (duhh) en toen in het Nederlands. ;) Maar ging goed hoor :)
In juni is hij hier ook een week, maar dan is ie hier 'officieel', voor de stagebezoeken. Dan verblijft ie ook hier in het hotel, gezellig! :) Haha!

Vanochtend ben ik even de stad ingeweest. Heb een soort van wasmand gekocht, hoef ik ook niet elke keer m'n vieze was in plastic zakjes te doen ;)
Heb trouwens hele lekkere koekjes ontdekt, het lijkt op frou froutjes die we altijd in NL hadden, maar dan net iets anders, heeeeeerlijk! :D

Ben nog even langs Cecile geweest, ze heeft nu een andere, wat grotere kamer, dus die ging ik even bekijken! Nog even ge-internet en gekletst.
Jermain had z'n rooster doorgestuurd, hij is gewoon 4 dagen vrij aankomende week! 2x gewoon en 2x 'bank holiday' (feestdag). Ben benieuwd naar mijn rooster, maar zal wel gewoon 2 dagen vrij en 5 dagen werken zijn. Maar dat mag ook wel, anders verdien ik niks, haha! :P
Oja, ben ook even langs 'Nat West' (de bank) geweest en heb m'n geld gekregen! Had trouwens een ander formuliertje gekregen waar ik m'n geld wel mee kon krijgen ;)

Mm, moet ik nog meer vertellen?
Ik denk dat ik morgen na m'n werk even ga hardlopen, wat ik daarna ga doen weet ik nog niet.
De komende dagen wordt het best lekker weer, rond de 18 graden!
Maar als hier de zon schijnt, dan lijkt het wel 20 graden ofzo! Heerlijk!

Bijna vergeten te vertellen, kreeg vanmiddag even te horen dat ik morgen een test heb :S Haha, zo erg is het niet hoor. Gewoon over de openingstijden van het restaurant, wanneer het ontbijt is, wanneer alles open gaat hier in het hotel, welke telefoonummers (3 getallen ;)) de belangrijke mensen hier hebben om mee door te verbinden etc.
Zal wel even laten weten hoe het is gegaan, maar zal niet zo moeilijk zijn, dat zeiden ze al. :)

Ik ga nu maar eens even stoppen, wordt weer een te lang bericht, haha!

Liefs, Meike

PS: Pepijn, hoe was de voetbaltraining trouwens? Die had je van school toch laatst? En heb je al een andere tand die los zit? ;) Dikke kus voor jullie!

xx

  • 01 Mei 2008 - 19:45

    Pepijn:

    Lieve Meike, de voetbaltraining was heel leuk, ik was helemaal uitgeput! Daarna moest ik ook nog zwemmen in het diepe maar dat ging gelukkig prima! Als jij terug bent kan ik je vast mijn diploma laten zien! Er zit gelukkig nog geen andere tand los, nu kan ik weer lekkere crackertjes met kaas eten... Gaan we als je terug bent samen rekenen? ik kan al een paar sommetjes alleen maken! Ik mis je! En Marijn ook! Dikke kus van je aller allergrootste vriendjes xxx

  • 01 Mei 2008 - 19:47

    Jootje:

    Lieve Meike,
    Peet en ik missen je gezelligheid ook!
    Wel heel leuk dat we telkens je mooie verhalen kunnen lezen, geniet ervan! liefs Jootje

  • 02 Mei 2008 - 01:17

    Steven:

    Hey Meikie! Nou dat loopt als een speer allemoal! Goed man! Lache dat je mr. Kluyver daar had! Leuke foto's ook allemaal joh! Ik zal braaf blijven lezen hoor! Dikke zoen van je bijna allerbeste vriendje..
    Ik ben van de troon gestoten door Pepijn en Marijn blijkbaar ;) haha Groetjess

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meike

Hoi allemaal! Welkom bij mijn waarbenjij.nu :) Vanaf 15 april zit ik voor 5 maanden op Guernsey en hier kun je mijn verhalen en belevenissen die ik meemaak lezen! ;) Tot gauw! xx Meike

Actief sinds 02 Maart 2008
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 24223

Voorgaande reizen:

21 April 2009 - 23 April 2010

Back to Guernsey!

15 April 2008 - 29 September 2008

Stage Guernsey

Landen bezocht: