Klein verslagje ;-) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu Klein verslagje ;-) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu

Klein verslagje ;-)

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

02 Mei 2008 | Nederland, Amsterdam

Jullie zullen wel denken, heeft ze niks anders te doen dan berichtjes plaatsen op haar site?! ;) Nou, dat is niet zo, haha!

Het is de hele avond redelijk rustig gebleven en om tien over 11 ofzo was ik thuis (ja, ik noem het gewoon thuis :))
Nog even tv gekeken en wat gegeten, had onwijs honger, had ook niet veel gegeten die dag (ontbijt, lunch, diner).
Daarna lekker gaan slapen en om 6 uur ging de wekker alweer.
Had een vroege dienst met Fern. Goed gegaan en om 3 uur was ik thuis. Nu zit ik dus even te internetten.

Morgen heb ik ook een vroege dienst en zondag een late. Maandag en dinsdag ben ik vrij. Heb nog geen plannen, maar dinsdag is er een 'Island Tour' voor receptionisten op het eiland, en daar gaan Fern en ik dinsdag mee mee. Ook al gehoord van Cecile dat zij ook dinsdag gaat, dus dat wordt gezellig! :D

Ik ga nu weer stoppen, even hardlopen denk ik en Solita proberen te bereiken ;)

Veel liefs,
Meike

xx

  • 04 Mei 2008 - 11:57

    Henriët:

    Heeey Meike!

    Je verhalen klinken echt super tof man!! Volgens mij is het daar 1 groot feest :) Heb je ook nog geen heimwee naar huis? ;) Wel goed dat je gaat hardlopen :) Dat zou ik ook eens moeten doen.. :P Hoe is je test trouwens gegaan?

    Nou ik ga nu ook lekker in het zonnetje zitten, want het is hier ook eindelijk lekker weer!! Succes vandaag met je late dienst en veel plezier op je vrije dagen.. Island Tour klinkt in ieder geval heel erg leuk!!

    Liefs Henriët

  • 04 Mei 2008 - 13:41

    Hetty Scherpenzeel:

    Hey Meike,

    harstikke leuk om te horen en te lezen dat het allemaal zo goed gaat.Lijkt mij supergaaf daar, dus flink genieten in combinatie met leren! fantastisch hoor heel veel succes! groetjes Jan, Hetty en Dévin en Thilini.

  • 05 Mei 2008 - 11:06

    Sijla:

    Hoi Meike,

    Even een berichtje van (tante) Sijla. Bij Oma heb ik een aantal van jouw berichtjes gelezen (had je moeder geprint en aan Oma gestuurd). Ben nu even naar jouw site gegaan om een berichtje achter te laten. Ik ben blij dat je het naar je zin hebt. Geniet ervan meid, heel veel plezier!

    Groetjes van Sijla, John en Bert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meike

Hoi allemaal! Welkom bij mijn waarbenjij.nu :) Vanaf 15 april zit ik voor 5 maanden op Guernsey en hier kun je mijn verhalen en belevenissen die ik meemaak lezen! ;) Tot gauw! xx Meike

Actief sinds 02 Maart 2008
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 24219

Voorgaande reizen:

21 April 2009 - 23 April 2010

Back to Guernsey!

15 April 2008 - 29 September 2008

Stage Guernsey

Landen bezocht: