Blog zonder titel, haha!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu Blog zonder titel, haha!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu

Blog zonder titel, haha!!

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

05 Mei 2008 | Nederland, Amsterdam

Hee lieve allemaal!

Kort verslagje van de afgelopen dagen:

Vrijdagmiddag na het internetten ben ik wezen hardlopen. Na 10 minuten kreeg ik steken in m’n zij, waarschijnlijk niet genoeg gegeten ofzo. Ben even bij de Esso iets eten en drinken wezen halen en ben doorgelopen naar het ‘Saumarez Park’. Hier ben ik weer gaan hardlopen en heb een rondje park gedaan. Dat park is echt groot joh!
Bij het restaurantje daar heb ik frietjes gehaald en ben daarna weer terug gaan hardlopen. Ben even langs Safeways gegaan om een doosje te kopen. Hier heb ik een ‘nachtjekasje’ van gemaakt, want had m’n boek etc. op de grond liggen en m’n mobiel in de vensterbank, vond ik niet echt handig ;)
Dus ben lekker crea bea geweest, haha!

Wezen douchen en lekker tv gekeken en beetje niks gedaan!

Zaterdag had ik een vroege dienst. Lisa kwam om half 8 dus was ik een half uurtje alleen. Niet echt alleen, want Simon en Ben (night shift) bleven nog tot Lisa er was en ik ging al een beetje opstarten.
Hele riedeltje weer gedaan wat gedaan moet worden.
Verity kwam om 9 uur, dus waren we met z’n 3en.
Sommige dingen wisten we niet zeker en vroegen we dat aan Lisa. Op een gegeven moment zei ze tegen ons, dat we een beetje meer onafhankelijk moeten zijn. Dat bedoelde ze niet boos of bitchie ofzo, want als we stoppen met vragen stellen, dan gaat het helemaal fout. Ik zei ook tegen haar,’ja, van sommige dingen ben ik nog niet helemaal en dan moet ik het gewoon even vragen.’
Dat begreep ze heel goed en daarom zei ze ook dat we niet moeten stoppen met vragen. Maar ik begrijp het ook wel, zij heeft ook soms haar eigen dingen te doen (reserveringen enzo) en dan komen wij elke keer wat vragen en dan komt ze niet aan haar eigen werk toe.
Verder was het een gezellige shift en om 3 uur mocht ik gaan.

Heb even boodschapjes gedaan en ben rond half 6 naar Cecile gelopen. Solita kwam samen met Meloen (haha ;)) en Jermain kwam daarna ook. Samen zijn we naar de stad gelopen. Ondertussen nog wat leuke foto’s gemaakt en omdat het zo helder was, konden we Frankrijk in de verte zien liggen!
We hebben bij ‘Da Nello’ gegeten. Echt weer goed eten en het was heel gezellig!
Het is maar goed dat ze ons niet kunnen verstaan, want soms hebben we van die onderwerpen, haha!

Na het eten zijn we bij Christies wat gaan drinken. Ook weer heel gezellig, zoals altijd!
Rond kwart over 11 zijn we teruggelopen en ben ik nog even bij Cecile gebleven. Even een praatje gemaakt met Ruben, de night porter bij.
We hebben de foto’s op haar computer gezet en op mijn memory stick, want ik wou de foto’s heel graag hebben!

Om half 1 ben ik teruggelopen. Het was nog steeds vies warm, onderweg heb ik m’n vestje maar uitgedaan, want het was echt heel warm. Gek, dat het toen nog zo warm was.

Om 1 uur was ik thuis en heb de foto’s nog even op m’n laptop gezet.
Op m’n kamer was het ook heel warm, heb het raam maar open gezet en gordijnen dicht gedaan, zodat er geen muggen ofzo binnen kwamen vliegen ;)

Zondag heb ik uitgeslapen tot een uur of half 11. Lekker tv gekeken, aangeklungeld en gebeld met pap & mam. Beetje gecomputerd en om kwart voor 3 moest ik weer werken.
Het was weer een rustige avond. We hadden nog maar 6 aankomsten.
Er was een feestje van de Guernsey Gaels (rugby mensen) in het hotel, geweldig! Al die dronken lui, en wij maar lachen en ja knikken als ze even bij de receptie komen staan, haha! ;)
Het was rustiger dan die avond ervoor, want ik hoorde van Tanja dat er zelfs iemand in de vijver was gesprongen! Daar bleek dus allemaal glas in te liggen, dus hij kwam terug met allemaal glas en snijwonden op z'n handen enzo. Echt joh, niet te geloven hoe dronken hij moet zijn geweest! :O

Om kwart over 11 was ik thuis en heb nog even gelezen. Daarna lekker gaan slapen.

Vandaag is het bij jullie bevrijdingsdag. Hier is het ook een feestdag, maar wat voor, weet ik niet, zo maar even opzoeken. Vrijdag is het hier trouwens bevrijdingsdag, maar dan moet ik gewoon werken ;)
Vanochtend weer de was gedaan en nu zit ik weer te internetten!

Het hotel is heel waarschijnlijk verkocht. Er gingen al wat geruchten, en vorige week kwamen de 'hoge piefen' een nacht in het hotel slapen, dus waarschijnlijk is het nu rond.
Misschien krijgen we dan ook draadloos internet in het staffblock! Maar dat is nog even afwachten ;)

Ik ga maar weer even stoppen!
Foto's op m'n site zetten lukt niet helemaal, dus dat komt van de week wel, moeten jullie nog even geduld hebben! ;)

Byee!
xx Meike


@ Mam: Ja sorry, m'n andere mobiel ligt op m;n bureau, vergeten mee te nemen, maar heb in de staff cantine geen bereik ;)

@ Sijla: Wat lief dat jullie even een berichtje hebben achtergelaten!
Ja, lief he, dat m'n moeder elke keer een setje verhalen opstuurd naar oma!

@ Henriet: Thnx, maar test ging niet door. Lisa was het vergeten, maar we krijgen hem binnenkort ;)

  • 06 Mei 2008 - 08:24

    Fredy:

    Wel goed eten en suikers nemen voor je gaat hardlopen en genoeg drinken. Hoop dat je vandaag een leuke dag hebt bij Island Tour en veel nuttige dingen opsteekt die je kan gebruiken naar de gasten toe.
    Spreek of mail je weer, liefs pap en mam

  • 06 Mei 2008 - 18:00

    Anneloes:

    Hardlopen - frietjes - hardlopen?
    Gezond hoor ;)
    Haha grapje, mail eens terug man ! :P
    Liefsxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meike

Hoi allemaal! Welkom bij mijn waarbenjij.nu :) Vanaf 15 april zit ik voor 5 maanden op Guernsey en hier kun je mijn verhalen en belevenissen die ik meemaak lezen! ;) Tot gauw! xx Meike

Actief sinds 02 Maart 2008
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 24223

Voorgaande reizen:

21 April 2009 - 23 April 2010

Back to Guernsey!

15 April 2008 - 29 September 2008

Stage Guernsey

Landen bezocht: