Wat een weekje.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu Wat een weekje.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu

Wat een weekje..

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

18 Mei 2008 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal!

Hier, zoals gewoonlijk, weer een verhaaltje van de afgelopen dagen!
Enjoy ;)

.. Woensdag 14 mei 2008 ..

Llekker uitgeslapen, had namelijk een late dienst. Voordat ik moest beginnen heb ik even gedoucht en lekker aangeklungeld op m’n kamer.

.. Donderdag 15 mei 2008 ..

Na m’n vroege dienst even wezen internetten, daarna wat kleine boodschapjes gedaan en tv gekeken. Heb een beetje gecomputerd en ’s avonds had ik afgesproken om bij Cecile te internetten en daarna zouden we even gezellig wat gaan drinken in de stad. We hadden elkaar al bijna een week niet gezien!
Het liep even anders, ze belde rond kwart over 9 of ik meteen door wilde lopen naar de stad, dus ben niet wezen internetten. Maar we hebben samen met Jermain gezellig bij Christies wat gedronken. Ze hebben zelfs nog gegeten, want ze hadden beide nog geen warm gegeten, haha!

.. Vrijdag 16 mei 2008 ..

’s Ochtends werd ik wakker en ik hoorde het al regenen. Ik was van plan om naar de stad te gaan om m’n cheque in te ruilen voor cash, maar om 10 uur begon het te stort regenen. Ben maar gaan douchen in de hoop dat het op zou klaren. Gelukkig deed dat het ook na een tijdje en rond 12 uur was ik in de stad. Even naar de bank geweest en gewoon even lekker door de stad gelopen. Bij de ‘New Look’ zitten twijfelen tussen 2 tassen die ik beide erg leuk vond, maar toch geen van beide gekocht, haha! Ik wou er toch nog even over nadenken!
Om 3 uur moest ik werken en het was een ongelooflijk rustige shift!

We hadden van Nicola (onze sales, banqueting en conference manager) 900 papieren gekregen als uitnodiging voor onze open dag. Deze moesten allemaal gevouwen worden, in enveloppen worden gedaan en de enveloppen moesten worden gestickerd. We (Fern en ik) zeiden dat we zouden kijken wat we konden doen, haha!
Maar omdat het zo’n rustige shift was, zijn we bijna alleen maar bezig geweest met het vouwen, envelopperen (haha) en stickeren. Was opzich best grappig om te doen, is weer iets anders dan een drukke shift, haha!
André hielp ons rond 10 uur ook nog en om kwart voor 11 zaten alle gevouwen papieren in gestickerde enveloppen, haha! Wat waren wij goed! Echt gelachen joh!

Toen ik thuis was had ik 3 ontvangen smsjes van Cecile.
1: Hoe het die dag was gegaan en of ik nog wat mee ging drinken in de stad.
2: Of ik zin had om mee uit te gaan.
3: ‘Ik kom nu met de taxi naar je toe!

Waaah, en ik was nog geeneens omgekleed, haha!
Net op het moment dat ik haar wou bellen, belt ze mij en ze liep al op het terrein. Heb d’r even tegemoet gelopen en besloten om toch maar naar de stad te gaan! Na bijna een halfuur op de taxi te hebben gewacht (die er na 10 minuten zou zijn toen we ‘m hadden gebeld), zaten we in de taxi op weg naar de stad.
We zijn eerst wat bij Christies gaan drinken, hoe verrassend ;)
Om half 1 ging ie dicht, nadat we er een halfuurtje waren, haha! Daarna zijn we naar ‘Folies’ gelopen, dat is een nachtclub, en zijn daar tot ongeveer kwart voor 2 geweest. Terug gelopen naar de kamer van Cecile en daar nog even een uurtje gehangen en beetje ge-internet. Om 3 uur ben ik terug gaan lopen en rond 4 uur lag ik lekker in bed!

.. Zaterdag 17 mei 2008 ..

De wekker ging alweer om 9 uur, want Cecile en ik zouden gaan sporten @ Beau Sejour!
Om 10:12 uur de bus genomen en rond half 11 was ik bij Cecile. Samen naar Beau Sejour (hele grote sportschool) gelopen en we zijn gaan sporten.
Heb ongeveer 2,5 km op de loopband hardgelopen; 1.5 km gefietst; 1 km geroeid en nog op z’n apparaat geweest waar je je armen en benen tegelijk beweegt ofzo, weet niet hoe dat heet, haha!
Om 12 uur lagen we in het zwembad en hebben heerlijk een aantal baantjes getrokken!
Heb al een plan gemaakt met Cecile, dat ik ga proberen 1x in de week met haar mee te gaan sporten. Eerst fitnessen en daarna lekker zwemmen! Heerlijk was het vandaag! Zeker voor herhaling vatbaar, was gezellig Cec!

Daarna nog naar de stad geweest om te lunchen @ Dix Neuf en even wezen shoppen! Heb een tas gekocht en een heel mooi zwart armbandje!

Om 4 uur hadden we met Solita en d’r moeder afgesproken op het busstation. Sol gaat per volgende week naar een ander hotel, dus daar gingen we een kijkje nemen! Cecile besloot toch maar naar huis te gaan, want die had een BBQ van een collega die weggaat..
Het hotel waar Sol gaat werken (Le Fleur du Jardin Hotel) ziet er erg knus en gezellig uit! We zijn doorgelopen naar Vazon Bay en hebben even wat bij een winkeltje wat te snacken gehaald. We zijn met bus 7 (die het hele eiland rondgaat) vanaf Vazon Bay via het zuiden teruggegaan naar de stad. Hier hebben we bij Valentino’s gegeten. Was echt heel gezellig!

Sol en d’r moeder wouden ’s avonds nog een dvd’tje kijken en aangezien Jermain een stuk of 100 dvd’s mee heeft genomen, gingen we daar even langs. M’n sporttas opgehaald bij Cecile en nog even op Jermain’s kamer blijven hangen.

Toen ik terugliep naar huis, even mams gesmst of ze nog wakker waren, of dat we morgen even zouden bellen. 2 minuten later ging m’n telefoon en heb ze even bijgepraat over wat er de afgelopen dagen allemaal is gebeurd.
Ongeveer een half uur met elkaar gekletst en ook nog paps en Loes aan de telefoon gehad. Het was echt fijn om hun stemmen weer even te hebben gehoord!
((Niet dat ik jullie mis, maar het geeft me toch een fijn gevoel!))
Loes kwam met de vraag of ik mee wil naar Jochem Meijer in 2009!
‘JA JA JA JA JA’ was m’n antwoord, haha! Super leuk!!!

Nog even wezen computeren en gelezen en daarna m’n bedje ingekropen.

.. Zondag 18 mei 2008 ..

Vanochtend lekker uitgeslapen en tv gekeken. Beetje gecomputerd en liedjes op mobiel & Ipod gezet. Nu zit ik lekker te internetten in de staff cantine en moet straks weer werken om 3 uur.

M’n rooster voor aankomende week:

Ma: OFF
Di: OFF
Woe: Vroeg
Don: Vroeg
Vrij: Laat
Zat: Laat
Zon: Vroeg

Ik heb nog geen idee wat ik op m’n vrije dagen ga doen, eerst maar eens zien hoe het weer wordt, haha!

M’n foto site is echt super snel, dus ga maar snel even verder!

Liefs, Meike

  • 18 Mei 2008 - 12:46

    Anneloes:

    Echt gezellig dat je meegaat, opzich wist ik al zeker dat je het helemaal geweldig zou vinden maar om het te horen is toch heel leuk haha!
    Dikke kuss

  • 18 Mei 2008 - 18:25

    Fredy:

    Jij vroeg of we nog wakker waren en of we nu bellen of morgen, toen dacht ik bel meteen, dat was weer erg gezellig, ook fijn om jou stem te horen. Geniet van je 2 vrije dagen en we mailen weer. liefs mam, pap

  • 19 Mei 2008 - 01:03

    Cecile:

    Ja we hebben de schade al weer lekker ingehaald he! Zal het rooster naar je doormailen, het wachten is op Sol want heb nog geen rooster van haar gehad. Dusss... nog ff geduld! O ja zo'n ding heet een CROSSTRAINER!
    Dat je het ff weet ;-)
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meike

Hoi allemaal! Welkom bij mijn waarbenjij.nu :) Vanaf 15 april zit ik voor 5 maanden op Guernsey en hier kun je mijn verhalen en belevenissen die ik meemaak lezen! ;) Tot gauw! xx Meike

Actief sinds 02 Maart 2008
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 24223

Voorgaande reizen:

21 April 2009 - 23 April 2010

Back to Guernsey!

15 April 2008 - 29 September 2008

Stage Guernsey

Landen bezocht: