Nieuw bed!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu Nieuw bed!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meike Prins - WaarBenJij.nu

Nieuw bed!!

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

30 Mei 2008 | Nederland, Amsterdam

Hellow allemaal!

Ik ga weer verder waar ik gebleven was! (as usual)

.. vervolgje dinsdag 27 mei ..

Gisteravond dus even naar Sol wezen lopen. Het is best leuk om daarheen te lopen (nu nog wel) want dan zie ik ook eens iets anders dan alleen maar de weg naar de stad, haha! Maar ik denk dat het binnenkort ook wel gaat vervelen als ik het vaker loop ;)
Even haar badpak en brood gebracht en daarna ben ik weer teruggelopen. Onderweg even wat bloemetjes geplukt en die staan nu mooi in een vaasje en een glas op m’n kamer!
Heb dvd’tje (No Reservations, hij is inderdaad héél leuk Mara! :)) gekeken en ben daarna lekker m’n bedje in gekropen!

.. Woensdag 28 mei 2008 ..

’s Ochtends ben ik met Sol even de stad ingeweest. Het plan was om te gaan zwemmen, maar toen we bij Beau Sejour waren, was het zwembad vol met ouders en (kleine) kinderen. We besloten om maar even naar de stad te lopen, want Sol had nog wat dingetjes nodig.
Het was rotweer, van die vieze motregen en het waaide ook nog eens, dus een paraplu hielp niet echt. Dus toen we in de stad aankwamen, had Sol al doorweekte sokken en onze broeken waren redelijk nat. Nja, dat is Guernsey zullen we maar zeggen!
Ben met de bus teruggegaan en hij stopte precies voor het hotel, hij was vast vergeten dat hij wat eerder moest stoppen, óf hij wist gewoon dat ik daar werkte, haha!
Na m’n was te hebben opgeruimd en even te hebben gecomputerd, was het alweer tijd om te werken!

.. Donderdag 29 mei 2008 ..

Ik krijg een nieuw bed!!
Vanochtend kwam Martin van maintenance me dat vertellen toen ik aan het werk was! Het is niet een splinternieuw bed, hij is een paar keer gebruikt, maar hij zal een stuk beter zijn dan het bed dat ik nu heb! Echt super, want ik had eigenlijk alleen maar om een nieuw matras gevraagd, en nu krijg ik gewoon een nieuw bed, lucky me!

Men. Kluyver komt van 9 tot 12 juni hier op Guernsey. Oehh, spannend! Haha! Komt allemaal goed! Ik zal dan ook wel m’n 1e beoordelingsgesprek hebben, denk ik tenminste!

Ik ga zo naar Cecile. Eerst even eten bij Christies en daarna lekker zwemmen! Ik wil het niet te laat maken, want morgen heb ik een vroege dienst!
Moet dan ook even vragen aan Tati of ze het erg vind om een dienst te ruilen op zondag, want ik heb eigenlijk een late dienst, en maandag gaan we naar Jersey. Dan heb ik zondag liever een vroege dienst, zodat ik zondag avond een beetje bijtijds naar bed kan, haha! En heel misschien komt Sol hier slapen, want anders moet zij onwijs vroeg d’r bed uit om rond kwart over 6 bij Cecile te zijn.

..

Met Cecile heb ik ’s avonds bij Christies gegeten. Daarna nog met Cecile en Sol op mijn kamer tv gekeken en even bijgepraat.

.. Vrijdag 30 mei 2008 ..

Vanochtend een vroege dienst gehad. We hadden in totaal 60 departures, maar het was helemaal niet zo druk dan we hadden verwacht! We waren met z’n 3en (Tanja, Tati & ik) en het liep op rolletjes! Geen problemen, geen taxi gedoe, heerlijk gewoon!
Voor de rest was het ook aardig rustig en rond 3 uur was ik weer thuis!

Ben met de bus naar Vazon Bay gegaan, want het was onwijs lekker weer! Dus dan is het zonde om binnen te zitten denk ik maar zo!
Lekker op het strand gezeten en muziek geluisterd!
Rond half 6 ben ik naar Fort Hommet gelopen, dat is weer een overblijfsel van de oorlog. Er hing al een vet rare, donkere lucht boven zee en in 20 minuten was het onwijs mistig! dat was zo raar, beetje eng gewoon! Ik was gelukkig op tijd teruggelopen naar de bushalte, anders had ik volgens mij niet eens kunnen zien waar ik liep! Ik zet de foto’s er meteen even op, het was zo raar!! Kan er nog steeds niet bij.
Toen ik terug was, was er niks aan de hand! Nog steeds zon en lekker warm, nog gekker! Dat het aan de ene kant van het eiland zo mistig kan zijn, en er op het ‘land’ niks aan de hand is!

Voor ik het vergeet te vertellen, ik heb een nieuw bed! En hij ligt onwijs lekker! Ik denk dat ik vanavond heerlijk slaap, hij ligt nog lekkerder dan m’n bed thuis, haha! Misschien dat ik ‘m wel meesmokkel naar NL. Mm, alleen denk ik niet dat dat gaat lukken, helaas ;)

Morgenvroeg ga ik even naar Jermain om heel seizoen 4 van Grey’s Anatomy op m’n laptopje te zetten, ben ik daar ook even zoet mee!
’s Middags weer werken en zondag een vroege dienst. Heb gelukkig met Tanja kunnen ruilen!
Sol komt ’s avonds slapen en maandagochtend gaan we naar Jersey!

Ik houd jullie op de hoogte!

Veel liefs, Meik

xx

  • 02 Juni 2008 - 06:27

    Fredy:

    Hallo Meik!
    Fijn dat je nieuwe bed lekker slaapt, nu maar hopen dat je er wel steeds op tijd komt!
    Liefs xx mam

  • 02 Juni 2008 - 15:21

    Anneloes:

    Ligt lekkerder dan thuis? Hahaha té grappig gewoon ;)
    Ik mail je vnv! Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meike

Hoi allemaal! Welkom bij mijn waarbenjij.nu :) Vanaf 15 april zit ik voor 5 maanden op Guernsey en hier kun je mijn verhalen en belevenissen die ik meemaak lezen! ;) Tot gauw! xx Meike

Actief sinds 02 Maart 2008
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 24222

Voorgaande reizen:

21 April 2009 - 23 April 2010

Back to Guernsey!

15 April 2008 - 29 September 2008

Stage Guernsey

Landen bezocht: